Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Susan1978

Susan som lige har sendt veninden hjem efter at vi har ligget i soveværelset og set SATC på janniks pc, da det eneste sted vi kunne opdrive  filmen i dag var i blockbuster på blueray..

tirsdag står den på forpremiere på SATC 2.  - så det frem med de højre hæle og de små tasker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

ivfmarie

Marie - er flyttet ind i sofaen, med dyne, kaffe, strikketøj og pc.. Det er MIN fridag, og jeg gør kun hvad jeg har lyst til idag

Og i øvrigt har jeg morgenkåbe på, og har ikke tænkt mig at skifte før OVER middag - basta...

Sikke en bandit jeg er i dag

Anmeld

28. maj 2010

Mary

Maria - tager til Skagen i morgen 

Anmeld

28. maj 2010

Millebasse

linemus skriver:

Hvordan gik det? Hvad kiggede de efter?

Og tillykke med dagen

Knus Line

Det gik fint, alt så normalt ud, så konklusionen er at Basse bare er en tynd småtspisene dreng og at det er helt okay!

Tak fordi du spurgte

Anmeld

28. maj 2010

Lise

Lise - har haft en crazy morgen med en strid hystade der ville hælde havregryn på gulvet, og så støvsuge dem op... Der gik vist en time eller halvanden før skrigungen forstod at det måtte han IKKE  My GOOOOOD!!!! Og pga dramaet glemte vi madpakken (sidste fredag i hver måned), så den skal jeg afsted med nu...

Anmeld

28. maj 2010

linemus

Millebasse skriver:

Det gik fint, alt så normalt ud, så konklusionen er at Basse bare er en tynd småtspisene dreng og at det er helt okay!

Tak fordi du spurgte

Det var dejligt at høre

Anmeld

28. maj 2010

Susan1978

Susan -  som synes det er træls at det bare vælter ned her på falster.. - men ellers skal vi op i børnehaven (børnene og jeg har ferie)  og sige farvel til en pædagog og så over til mormor.. 

Anmeld

28. maj 2010

linemus

Line - stor sejr! Jeg har endelig fundet et par ikke-ventebukser i skabet, som jeg kan være i 

Anmeld

28. maj 2010

linemus

Line - ihh, hvorfor vågner babyen altid, når jeg skal til at spise?? Nå, men jeg nåede da et bad 

Anmeld

28. maj 2010

ivfmarie

linemus skriver:

Line - stor sejr! Jeg har endelig fundet et par ikke-ventebukser i skabet, som jeg kan være i 

Yay!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.