Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Tynen

Trine - Pisse træt af at skulle æde 20 lorteputteaftener OG nætter når man har haft EN enkelt god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Kaufie

Tynen skriver:

Trine - Pisse træt af at skulle æde 20 lorteputteaftener OG nætter når man har haft EN enkelt god

Er det Stella - eller Paw - eller begge???

Mette, der selv overvejer at skifte titel til gedebukkebens-overogundergeneralkrigskommandersergent - det er ALT for nemt at råbe MOOOOAAARRR

Anmeld

29. maj 2010

Tynen

linemus skriver:

Line - allerede træt af weekend og vil bare helst spærre mig inde i et rum sammen med min baby. Og er træt af at jeg er træt af det

Øv - Hvad er der galt?
Håber du er ok

Anmeld

29. maj 2010

Tynen

Kaufie skriver:

Er det Stella - eller Paw - eller begge???

Mette, der selv overvejer at skifte titel til gedebukkebens-overogundergeneralkrigskommandersergent - det er ALT for nemt at råbe MOOOOAAARRR

Jamen hvis det ikke er den ene, så er det den anden.. Hvis de da ikke formår at at vække hinanden

Stella råber og råber til kl. 22-23 hver aften "Hvor bor mormor" "Hvor bor jeg" "Hvor bor... " og så fortsætter den ellers lige hele familien igennem.
Paw sætter sig op contance og kan ikke finde ud af at smide sig ned igen..
Om natten er Stella åbenbart blevet bange for julemanden, for hun har mareridt om ham hver eneste nat.
Paw fortsætter bare succesen med at sætte sig op i søvne og så bræge op indtil han bliver lagt med igen..

FÅRK! Jeg har så pisse ondt af mig selv.. Trænger bare til RO (Og måske en kende DP-start på tirsdag)

Anmeld

29. maj 2010

Kaufie

Tynen skriver:

Jamen hvis det ikke er den ene, så er det den anden.. Hvis de da ikke formår at at vække hinanden

Stella råber og råber til kl. 22-23 hver aften "Hvor bor mormor" "Hvor bor jeg" "Hvor bor... " og så fortsætter den ellers lige hele familien igennem.
Paw sætter sig op contance og kan ikke finde ud af at smide sig ned igen..
Om natten er Stella åbenbart blevet bange for julemanden, for hun har mareridt om ham hver eneste nat.
Paw fortsætter bare succesen med at sætte sig op i søvne og så bræge op indtil han bliver lagt med igen..

FÅRK! Jeg har så pisse ondt af mig selv.. Trænger bare til RO (Og måske en kende DP-start på tirsdag)

Øv - jeg har også ondt af dig......

Nu er mit yngel faldet i søvn - lige før manden væltede ind af døren og ville til at genoptage diskussionen fra i aftes - men jeg bad ham gå i seng og sove branderten ud - kunne ikke tage ham seriøst med udtværet karnevalsmaling i ansigtet og hawaii-skjorte.....

Anmeld

29. maj 2010

Tynen

Kaufie skriver:

Øv - jeg har også ondt af dig......

Nu er mit yngel faldet i søvn - lige før manden væltede ind af døren og ville til at genoptage diskussionen fra i aftes - men jeg bad ham gå i seng og sove branderten ud - kunne ikke tage ham seriøst med udtværet karnevalsmaling i ansigtet og hawaii-skjorte.....

Ej, undskyld.. Men sidder altså og griner lidt af det.
Kan lige forestille mig en halvdrukken mandsperson komme hjem og vil genoptage dybt alvorlig samtale iført påsmurt ansigtsmaling

Men håber at I er ok?!

De mænd.. Tror fanderme der er en masebesættelse i gang.
Min ter sig også helt åndsvagt

Anmeld

29. maj 2010

Kaufie

Tynen skriver:

Ej, undskyld.. Men sidder altså og griner lidt af det.
Kan lige forestille mig en halvdrukken mandsperson komme hjem og vil genoptage dybt alvorlig samtale iført påsmurt ansigtsmaling

Men håber at I er ok?!

De mænd.. Tror fanderme der er en masebesættelse i gang.
Min ter sig også helt åndsvagt

Tror bare det er de der graviditetshormoner, der gerne vil have lidt mere bekræftelse end manden synes er nødvendig....Sammenholdt med at William løber om hjørner med mig mens der aldrig er problemer når Claus er her - så når jeg lukker frustration ud over Wildbassens grænsesøgen, får jeg at vide at jeg skal sætte mig i respekt.....  Ja tak....

Anmeld

29. maj 2010

Lise

Lise - ENDELIG færdig med de fire kager til imorgen  Pheeew, mistede fuldstændig gejsten allerede efter den første - og så blev den ene bare grimmere end den anden. GOSH!

Anmeld

29. maj 2010

ivfmarie

Lise skriver:

Lise - ENDELIG færdig med de fire kager til imorgen  Pheeew, mistede fuldstændig gejsten allerede efter den første - og så blev den ene bare grimmere end den anden. GOSH!

piiiiiics!!

Anmeld

29. maj 2010

Tynen

Lise skriver:

Men vi skal da se billeder alligevel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.