Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Lise

De er pakket ned og væk. To i køleskabet helt pakket ind, og to står i cafeens kølerum. Tager billeder imorgen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Stumpen

Anja -træt og har nu to fridage at se frem til

Anmeld

29. maj 2010

Stumpen

Anja -får forresten LØN på mandag

Anmeld

30. maj 2010

birgittemarie

Tynen skriver:

Jamen hvis det ikke er den ene, så er det den anden.. Hvis de da ikke formår at at vække hinanden

Stella råber og råber til kl. 22-23 hver aften "Hvor bor mormor" "Hvor bor jeg" "Hvor bor... " og så fortsætter den ellers lige hele familien igennem.
Paw sætter sig op contance og kan ikke finde ud af at smide sig ned igen..
Om natten er Stella åbenbart blevet bange for julemanden, for hun har mareridt om ham hver eneste nat.
Paw fortsætter bare succesen med at sætte sig op i søvne og så bræge op indtil han bliver lagt med igen..

FÅRK! Jeg har så pisse ondt af mig selv.. Trænger bare til RO (Og måske en kende DP-start på tirsdag)

Det lyder som hjemme hos os.

Meget sjovt med det hvor bor de allesammen henne. Det er NM også begyndt at gå op i. Her er det så fortsat til at ville vide, hvor Island, tango og påskeharen bor henne. Det er nu meget sjovt, synes jeg. Her er ikke blevet stillet hvem, hvad, hvor spørgsmål før i hvert fald.

Birgitte - ondt i ryg. Ondt i nak. Vil sove. Men colafri på 5. døgn! HA! Slut med det og aldrig mere cola i min mund.

Anmeld

30. maj 2010

Hyner

Hyner -nu en HEL uge over tid.... Total depri....

Anmeld

30. maj 2010

Tynen

Hyner skriver:

Hyner -nu en HEL uge over tid.... Total depri....

Føler med dig!
Det må være ret så bittert..

Anmeld

30. maj 2010

Susan1978

birgittemarie skriver:

Det lyder som hjemme hos os.

Meget sjovt med det hvor bor de allesammen henne. Det er NM også begyndt at gå op i. Her er det så fortsat til at ville vide, hvor Island, tango og påskeharen bor henne. Det er nu meget sjovt, synes jeg. Her er ikke blevet stillet hvem, hvad, hvor spørgsmål før i hvert fald.

Birgitte - ondt i ryg. Ondt i nak. Vil sove. Men colafri på 5. døgn! HA! Slut med det og aldrig mere cola i min mund.

jeg er også snart nød til at tage en cola zero tyrker..

kæft jeg SKAL bare have det lort hver dag.. ellers æder jeg nogen.. hvad sker der..

tænker at det blir på tirsdag når jeg starter på job igen efter ferien her, men det blir svært, for specielt på job har jeg trang til det om eftermiddagen, når jeg går sukkerkold. 

du er sej BM - keep up the good work.

Anmeld

30. maj 2010

Siber

Rikke - så har vi huset for os selv igen. Altså mand og børn er her stadigvæk, men 4 dansker er sendt tilbage til DK!

jeg er træt nu!

Anmeld

30. maj 2010

Lise

Lise - har fået mindstemansen døbt idag. Han var sååe dyyygtiiiiiiiig

Anmeld

30. maj 2010

Susan1978

Lise skriver:

Lise - har fået mindstemansen døbt idag. Han var sååe dyyygtiiiiiiiig

Stort tillykke... 

håber alt gik som det skulle..  

også glæder jeg mig til at se billeder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.