Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Siber

Rikke - har verdens lykkeligste mand. Selvfølgelig fordi han har en fantastisk kone og nogen fantastiske børn, men ellers er det fordi han har købt en jolle og nu er den i vandet! Det tager 5 min at gå ned til bådpladsen fra hvor vi bor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

ingenting... det er ikke nødvendigt.. :-)

jeg har sådan et underlag har både det fra Wilton men også et fra Tupperware og det bruger jeg, når jeg ruller ud..   hvis jeg bruger noget  - så er det maizena.

ok, og hvad er marizena? jeg har brug for et billede af en pakke, så jeg kan jeg jeg ikke køber det forkerte

Anmeld

24. maj 2010

Grynt

Grynt- snart med lækkert sommer hår  takke være Kalula  Gid jeg dog for fanden også kunne få lækker sommer krop også

Kalula prøv lige at vent med at bestille, måske vi kan slå os sammen og bestille noget. Det må da være billigere end 2 x bestillinger?

Og det der maizena er det ikke bare majsstivelse i den gule pakke?

Anmeld

24. maj 2010

Lise

Lise - drømmer også om sommerlækkert hår takket være kalahalula  Og undrer sig over at man ikke kan finde den der 2,2 kg fondant i specialkøbmandens webshop mere (her to dage før jeg havde tænkt mig at køre til Rødovre og købe det).

Anmeld

24. maj 2010

Susan1978

ka li ja skriver:

ok, og hvad er marizena? jeg har brug for et billede af en pakke, så jeg kan jeg jeg ikke køber det forkerte

værsgo min skat <3

Anmeld

24. maj 2010

Susan1978

Lise - drømmer også om sommerlækkert hår takket være kalahalula  Og undrer sig over at man ikke kan finde den der 2,2 kg fondant i specialkøbmandens webshop mere (her to dage før jeg havde tænkt mig at køre til Rødovre og købe det).

Det er nok fordi de ikke har noget hjemme...så plejer de at ta det af..

jeg ved fra en dame inde i nykøbing (ik så langt herfra) at de havde udsolgt..  hun køber vist samme sted.

håber godt nok snart der kommer noget, har en stor kagelevering den 12 juni og der har jeg ikke nok.

Anmeld

24. maj 2010

Lise

Det er nok fordi de ikke har noget hjemme...så plejer de at ta det af..

jeg ved fra en dame inde i nykøbing (ik så langt herfra) at de havde udsolgt..  hun køber vist samme sted.

håber godt nok snart der kommer noget, har en stor kagelevering den 12 juni og der har jeg ikke nok.

Der er også udsolgt i kagebutikken  Men jeg skal altså bruge til 4 (FIRE!!!) kager næste weekend  Har heldigvis noget ude i skabet, men ikke nok... Må igang med at ælte skumfiduser hvis det går helt galt.

Er det askeskyen der er skyld i det mon?

Anmeld

24. maj 2010

Susan1978

Lise skriver:

Der er også udsolgt i kagebutikken  Men jeg skal altså bruge til 4 (FIRE!!!) kager næste weekend  Har heldigvis noget ude i skabet, men ikke nok... Må igang med at ælte skumfiduser hvis det går helt galt.

Er det askeskyen der er skyld i det mon?

arhh nedern..

prøv at ring derind i morgen og hør hvornår de regner med at det kommer.

jeg havde faktisk overvejet at køre derind (specialkøbmanden) her i min ferie... har nemlig fået et gavekort derind til.  - men hvis de ik har noget fondant, gider jeg ik.

Anmeld

24. maj 2010

Lise

Susan1978 skriver:

arhh nedern..

prøv at ring derind i morgen og hør hvornår de regner med at det kommer.

jeg havde faktisk overvejet at køre derind (specialkøbmanden) her i min ferie... har nemlig fået et gavekort derind til.  - men hvis de ik har noget fondant, gider jeg ik.

Det ser ud som om de har noget - bare ikke det de plejer...

Det her til 55 kr for 1 kg. Men det er sikkert udsolgt når jeg får forvildet mig derud..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2010

Nadi

Nadi -flytter hjem til mine forældre på "ferie" i en uges tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.