Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

ivfmarie

ivfmarie skriver:

Marie - på arbejde, men der er ikk så meget at lave... og så kan man jo surfe lidt

...og det samme gælder så også i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Tynen

Trine - Har været på miniferie ude ved mormor og morfar med begge unger, mens manden var til Monster-tamtam i KBH.
Lige om lidt går turen til cirkus uden Pawmand - Glæder mig til at se hvad Stella siger til det..

Anmeld

23. maj 2010

Susan1978

Susan prøver at få skik på vores lille frimærke af en have... nøj jeg er ringe til havearbejde.. hehe  - stik mig en computer eller en kage.. griner, det er altså sjovere..

Anmeld

24. maj 2010

Lise

Lise - sluger DUM-debatterne på øffen RÅT!

Anmeld

24. maj 2010

Hyner

Hyner -røv og nøgler at være gået over tid igen... Totalt nederen

Anmeld

24. maj 2010

Bamme

Bamme - på vej på SIDSTE døgnvagt (forhoffentlig)

Anmeld

24. maj 2010

ivfmarie

Hyner skriver:

Hyner -røv og nøgler at være gået over tid igen... Totalt nederen

Så hop i kanen med manden, og få ham til at trække dig i babberne, så skal du se løjer ;o)

Hvornår er det nu at du er sat til igangsætning hvis ikke selv du går i gang?

Knæk og bræk herfra!

Anmeld

24. maj 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

jeg køber det mest hos Specialkøbmanden.dk - Wilton fondant hedder det..

det koster 35 kr for en pakke der rækker til hvad der svarer til aml lagkage bunde med overtræk og pynt..

jeg køber så de store pakker med 2,2 kg i til 110 kr.  og de sidste par gange har Helle taget med hjem til  mig når hun har været derinde.

jeg har holdt det op i mod alt det bøvl man har med hjemmelavet mmf..  frem for bare at pakke det ud, farve det og gå igang.. 

jeg synes faktisk slet ikke det er dyrt.

næ måske skulle jeg tage mig sammen til at få købt dt også. hvad ruller du ud i? flormelis eller hvad?

Anmeld

24. maj 2010

Susan1978

ka li ja skriver:

næ måske skulle jeg tage mig sammen til at få købt dt også. hvad ruller du ud i? flormelis eller hvad?

ingenting... det er ikke nødvendigt.. :-)

jeg har sådan et underlag har både det fra Wilton men også et fra Tupperware og det bruger jeg, når jeg ruller ud..   hvis jeg bruger noget  - så er det maizena.

Anmeld

24. maj 2010

Louise mortil4

Louise - håber det der arterapi er nget der hjælper. Undrer sig over jeg ikke bare kan hedde mortil4 igen, der er ingen der hedder det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.