Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Nadi

Grynt/Tina skriver:

Øv hvor er det bare træls for dig Nadi.

Så er det jo jeg bliver nødt til at spørge, hvorfor bestiller du ikke bare den der super effektive mand til at komme og gøre hvad gøres skal. Din mand er vel ikke ene om at bestemme?? Du har grædt, skæntes osv osv og som du siger så fortjener ungerne ikke sådan et rod. Det er vel ikke noget at blive sur over, din mand kan få sig et hjem der er færdigt uden at få sved på panden, en kone der ikke er ked og sur og 2 børn der kan lege i hele huset. det er da for mig at se en win-win situation  Og hvis han ender med at blive sur så giv ham en tudekiks

Hæ hæ, du kender vist ikke min mand... men vi har også haft besøg af handymanden idag og Dennis kan endelig se det fornuftige i at han hjælper!!

Synes bare det er belastende at jeg skal helt derud hvor jeg faktisk ikke gider mere, før han fatter noget som helst

Men nu kommer der da heldigvis til at ske noget og så må vi se hvordan tingene udvikler sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Anja

Anja, der ser frem til en dag med 2 unger hjemme hele dagen og midt på eftermiddagen kommer den store hjem og han har sin anden lillesøster (15 mdr) med som vi skal passe til i morgen  - så 4 unger fra kl 15! Er lidt spændt på det, men om få mdr er det jo min virkelighed, så mon ikke det går  Heldigvis er manden allerede hjemme kl 18

Anmeld

21. maj 2010

Grynt

Nadi skriver:

Hæ hæ, du kender vist ikke min mand... men vi har også haft besøg af handymanden idag og Dennis kan endelig se det fornuftige i at han hjælper!!

Synes bare det er belastende at jeg skal helt derud hvor jeg faktisk ikke gider mere, før han fatter noget som helst

Men nu kommer der da heldigvis til at ske noget og så må vi se hvordan tingene udvikler sig.

Hej Nadi

Det glæder mig vildt meget at høre at du nu får et fint hjem

Grynt

psssst tror de fleste mænd er sådan lidt agtig..kan selv vil selv også selv om det ikke kan lade sig gøre eller bliver aldrig...så vil og kan de selv

Anmeld

21. maj 2010

Siber

Rikke - hvad gør man når der ikke findes kernemælk i Norge, jeg MÅ have koldskål! Ja jeg er gravid og ja det er sommer!!!

også lige en krammer til alle de tøser der trenger det og selvfølgelig også til dem der nare lige vil have en kram

Anmeld

21. maj 2010

Mary

Siber skriver:

Rikke - hvad gør man når der ikke findes kernemælk i Norge, jeg MÅ have koldskål! Ja jeg er gravid og ja det er sommer!!!

også lige en krammer til alle de tøser der trenger det og selvfølgelig også til dem der nare lige vil have en kram

Maria - har fundet en opskrift på kærnemælk til Siber  Men det lyder avanceret! 

Fra Arla's hjemmeside:

Vi har en opskrift på hjemmelavet kærnemælk, det kræver følgende ingredienser:

1dl. uhomogeniseret fløde, 2 dl. uhomogeniseret mælk, evt. skummetmælk, det er ikke homogeniseret.D

u skal også bruge en mælkesyrekultur. Den kan købes hos  Dansk Hjemmeproduktion

Når du har blandet ingredienserne sammen, skal det stå 24 timer ved ca.20-25 grader. Derefter skal det piskes godt, du vil få et produkt, der minder om gammeldags kærnemælk.

Link http://arla.dk/Arla-Forum/Spoergsmaal-svar/Vores-produkter/Produkter/hvad-hedder-kaernemaelk-i/

Anmeld

21. maj 2010

Siber

Mary skriver:

Maria - har fundet en opskrift på kærnemælk til Siber  Men det lyder avanceret! 

Fra Arla's hjemmeside:

Vi har en opskrift på hjemmelavet kærnemælk, det kræver følgende ingredienser:

1dl. uhomogeniseret fløde, 2 dl. uhomogeniseret mælk, evt. skummetmælk, det er ikke homogeniseret.D

u skal også bruge en mælkesyrekultur. Den kan købes hos  Dansk Hjemmeproduktion

Når du har blandet ingredienserne sammen, skal det stå 24 timer ved ca.20-25 grader. Derefter skal det piskes godt, du vil få et produkt, der minder om gammeldags kærnemælk.

Link http://arla.dk/Arla-Forum/Spoergsmaal-svar/Vores-produkter/Produkter/hvad-hedder-kaernemaelk-i/

Du er jo en engel

Det må prøves!

Knus

Anmeld

21. maj 2010

ka li ja

karina - er begyndt i fitness centeret det er sgu dejligt   det troede jeg alligevel aldrig skulle komme over mine læber, da jeg hader motion

Anmeld

22. maj 2010

Grynt

Grynt som endnu engang er græsenke da manden først kommer hjem i morgen efter han skal ud og spille i aften. Det gode er så at jeg kan hygge med ungerne, skal ikke dele mit slik med nogen, mere cola og chips til mig, kan fylde hele sengen for mig selv, får ro (måske ønsketænkning) til at kunne sidde og sy kjole til Freja...det stakkels barn mangler jo tøj, hun har jo intet  ovvv ja og så har jeg fjernbetjeningen for mig selv

Glæder mig over at Mettes baby bliver en fin baby, at Kalula er startet i motions centret...selv elsker jeg motion gider bare ikke flytte mig fra sofaen er dog startet på Zumba, at siber endelig kan få koldskål, at MariaE skal på shoppetur og til alle jer andre med smadder gode nyheder  

Anmeld

22. maj 2010

Susan1978

Susan - som lod Ea være hos mormor og morfar igår, så Emil skoldkop og mor kunne få ro..

vi har været vågen et par gange i nat, men ellers har vi sovet til kl. 915.

nu står den på glutenfri bundebagning til kageaflevering mandag også skal Emil og jeg over og hente Ea.

er i øvrigt også græsenke til mandag aften..   men som Grynt siger, så er der ikke "den del" at trælses med. haha

Anmeld

22. maj 2010

ivfmarie

ka li ja skriver:

karina - er begyndt i fitness centeret det er sgu dejligt   det troede jeg alligevel aldrig skulle komme over mine læber, da jeg hader motion

Du bliver bare SÅÅÅÅ laber... ska vi snave??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.