Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Mary

Maria - synger "Naaaaattergaaaalen, kender du den, og har du hørt den synge..........". Piip pip, fløjt, kvidre kvidre - DØ(!) nattergal, eller luk næbet!!! - eller får jeg pip i låget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Lise

Nadi skriver:

Astrid og Tynen: Ja jeg mener det i ramme alvor!
Hvis ikke han vil være med til at vi bliver nødt til at få hjælp til at gøre det færdigt så finder jeg en lejlighed til ungerne og mig og så kan vi komme hjem igen når huset er færdigt. For de tiltag jeg gør for at få huset færdig er bare ikke godt nok og jeg skal begyndet at græde og blive sur før der sker noget!! Det gider jeg bare ikke. Det er ikke fair for ungerne at de skal bo som vi gør. Jeg er virkelig pinlig over at vi bor som vi gør.

Er næsten lige ved at tude nu, det slider bare så hårdt på os alle!!

Åhhh, hvor jeg ved alt om at bo på en byggeplads   Håber virkelig at der snart bliver sat skub i nogle ting, for det er ikke til at holde ud. Det var jo også ved at splitte os ad..

Stort kram til dig, Nadia

Anmeld

20. maj 2010

Lise

Lise - spændt på om Caffer bliver godkendt af sundhedsplejersken idag.

Anmeld

20. maj 2010

Nadi

Lise skriver:

Åhhh, hvor jeg ved alt om at bo på en byggeplads   Håber virkelig at der snart bliver sat skub i nogle ting, for det er ikke til at holde ud. Det var jo også ved at splitte os ad..

Stort kram til dig, Nadia

Tak søde Lise

Håber heller ikke det kommer så vidt, for jeg har ikke planer om at gå fra Dennis (endnu ihvertfald ) men det er ikke til at holde ud at bo sådan her, og nu har det stået på i 8 mdr! Og vi skulle have været færdig inden Frida blev født.

Det er også børnene jeg tænker mest på, har virkelig så ondt af dem  Det gør så ondt i mit hjerte at Oliver ikke har sit eget værelse og Frida kan ikke lege nede på gulvet

Anmeld

20. maj 2010

Nadi

Tynen skriver:

Årh, for fandan!
Det er jeg sgu ked af at høre.

Du får lige en krammer før jeg går i kassen!
Det er en hård, men sikkert meget nødvendig, beslutning

Det er nok også specielt hårdt, fordi at du går hjemme på barsel, og derfor er MIDT i rodet hele tiden.
Man bliver jo hele tiden mindet om de ting der mangler, de ting der ikke fungerer optimalt og de ting, der står ufærdige hen.
Lige til at blive i super dårligt humør af.
Manden er jo på arbejde og glemmer det nok lidt mens han er væk.

Håber at får fingeren ud og får ringet rundt til folk som kan klare det i en ruf

Det er nemlig lige dét, jeg går i det KONSTANT! Og jeg bliver snart sindssyg, og når jeg så har fundet en der vil hjælpe og siger han kan have det færdig på 14 dage, så forventer jeg at Dennis bliver vild af begejstring.

Men det gør han ikke, han bliver pisse sur og vil ikke have den hjælp. Det er nok også derfor jeg har reageret som jeg har!

Tak for din krammer, det varmer altid

Anmeld

20. maj 2010

birgittemarie

Nadi skriver:

Tak søde Lise

Håber heller ikke det kommer så vidt, for jeg har ikke planer om at gå fra Dennis (endnu ihvertfald ) men det er ikke til at holde ud at bo sådan her, og nu har det stået på i 8 mdr! Og vi skulle have været færdig inden Frida blev født.

Det er også børnene jeg tænker mest på, har virkelig så ondt af dem  Det gør så ondt i mit hjerte at Oliver ikke har sit eget værelse og Frida kan ikke lege nede på gulvet

Øv Nadi, det er da også træls. Især når du ikke kan få lov at gøre noget ved det selv, for så er du jo afhængig af, at mandetøjet får gjort det og det er bare opslidende at gå og bede om ting, der ikke bliver gjort hele tiden. Det slider på tilliden, respekten og tålmodigheden. Og udover det bliver manden sikkert irriteret og føler sig hakket på, så dum, ond cirkel.

Håber han forstår dig og I finder ud af, hvordan I får det færdigt.

Knus Birgitte

Anmeld

20. maj 2010

birgittemarie

Nadi skriver:

Det er nemlig lige dét, jeg går i det KONSTANT! Og jeg bliver snart sindssyg, og når jeg så har fundet en der vil hjælpe og siger han kan have det færdig på 14 dage, så forventer jeg at Dennis bliver vild af begejstring.

Men det gør han ikke, han bliver pisse sur og vil ikke have den hjælp. Det er nok også derfor jeg har reageret som jeg har!

Tak for din krammer, det varmer altid

Mænd. Can't live with them, can't kill them.

Anmeld

20. maj 2010

Nadi

birgittemarie skriver:

Øv Nadi, det er da også træls. Især når du ikke kan få lov at gøre noget ved det selv, for så er du jo afhængig af, at mandetøjet får gjort det og det er bare opslidende at gå og bede om ting, der ikke bliver gjort hele tiden. Det slider på tilliden, respekten og tålmodigheden. Og udover det bliver manden sikkert irriteret og føler sig hakket på, så dum, ond cirkel.

Håber han forstår dig og I finder ud af, hvordan I får det færdigt.

Knus Birgitte

Det er nemlig en ond, ond cirkel

Håber også den bliver brudt når der kommer gang i projektet!

Anmeld

20. maj 2010

Nadi

birgittemarie skriver:

Mænd. Can't live with them, can't kill them.

BM, you allways know how to make me smile

Anmeld

20. maj 2010

Millebasse

Camilla - hvis søn har fået et legehus igår og det er bare et kæmpe hit!!

Og Nadi -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.