Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Lise

Astrid P skriver:

Hold da helt op... På den der lidt for sjov agtige måde, eller mener du det?

Lige min tanke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Lise

Lise - har glemt DUM idag

Anmeld

19. maj 2010

heaven

Lise skriver:

that was ellers a good afsnit todag....

Anmeld

19. maj 2010

Tynen

Nadi skriver:

Nadi - har fortalt manden at hvis ikke snart vores hus er færdig så vi kan få et hjem op at køre så flytter jeg!!

WOW!! Ja, den er da ikke til at misforstå.

Det er dælme også både frustrerende og opslidende at bo i et halvfærdigt hjem.

Før jeg skriver mere, er det så ment i alvor?

Anmeld

19. maj 2010

Tynen

Lise skriver:

Du gik glip af noget stort!

Anmeld

19. maj 2010

Nadi

Astrid og Tynen: Ja jeg mener det i ramme alvor!
Hvis ikke han vil være med til at vi bliver nødt til at få hjælp til at gøre det færdigt så finder jeg en lejlighed til ungerne og mig og så kan vi komme hjem igen når huset er færdigt. For de tiltag jeg gør for at få huset færdig er bare ikke godt nok og jeg skal begyndet at græde og blive sur før der sker noget!! Det gider jeg bare ikke. Det er ikke fair for ungerne at de skal bo som vi gør. Jeg er virkelig pinlig over at vi bor som vi gør.

Er næsten lige ved at tude nu, det slider bare så hårdt på os alle!!

Anmeld

19. maj 2010

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Hvis ikke han vil være med til at vi bliver nødt til at få hjælp til at gøre det færdigt så finder jeg en lejlighed til ungerne og mig og så kan vi komme hjem igen når huset er færdigt. For de tiltag jeg gør for at få huset færdig er bare ikke godt nok og jeg skal begyndet at græde og blive sur før der sker noget!! Det gider jeg bare ikke. Det er ikke fair for ungerne at de skal bo som vi gør. Jeg er virkelig pinlig over at vi bor som vi gør.

Øv hvor er det træls for dig... Men du har ret det er ikke fair over for dig og børnene... Du har nok selv valgt det, men det har børnene ikke...

Håber han fattede et vink med en vognstang...

Anmeld

19. maj 2010

Tynen

Nadi skriver:

Årh, for fandan!
Det er jeg sgu ked af at høre.

Du får lige en krammer før jeg går i kassen!
Det er en hård, men sikkert meget nødvendig, beslutning

Det er nok også specielt hårdt, fordi at du går hjemme på barsel, og derfor er MIDT i rodet hele tiden.
Man bliver jo hele tiden mindet om de ting der mangler, de ting der ikke fungerer optimalt og de ting, der står ufærdige hen.
Lige til at blive i super dårligt humør af.
Manden er jo på arbejde og glemmer det nok lidt mens han er væk.

Håber at får fingeren ud og får ringet rundt til folk som kan klare det i en ruf

Anmeld

19. maj 2010

Louise mortil4

Louise - som har fået stor ros på jobbet idag, var der nogen der sagde glad for sit arbejde, det passer i hvertfald er og dejligt at det bliver værdsat den indsats man yder

Anmeld

19. maj 2010

Mary

Maria - vil bare lige give Nadi en stor krammer  Kan godt forstå det er uudholdeligt! Havde med garanti kværket en eller flere i husstanden hvis vi boede i byggerod!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.