Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Helle30

- Helle, som er i gang med at revolutionere datomærkningsprocedurene i mejeriindustrien og som, i den forbindelse, håber I vil deltage i min undersøgelse på øffen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Grynt

Nadi skriver:

Det er nemlig lige dét, jeg går i det KONSTANT! Og jeg bliver snart sindssyg, og når jeg så har fundet en der vil hjælpe og siger han kan have det færdig på 14 dage, så forventer jeg at Dennis bliver vild af begejstring.

Men det gør han ikke, han bliver pisse sur og vil ikke have den hjælp. Det er nok også derfor jeg har reageret som jeg har!

Tak for din krammer, det varmer altid

Øv hvor er det bare træls for dig Nadi.

Så er det jo jeg bliver nødt til at spørge, hvorfor bestiller du ikke bare den der super effektive mand til at komme og gøre hvad gøres skal. Din mand er vel ikke ene om at bestemme?? Du har grædt, skæntes osv osv og som du siger så fortjener ungerne ikke sådan et rod. Det er vel ikke noget at blive sur over, din mand kan få sig et hjem der er færdigt uden at få sved på panden, en kone der ikke er ked og sur og 2 børn der kan lege i hele huset. det er da for mig at se en win-win situation  Og hvis han ender med at blive sur så giv ham en tudekiks

Anmeld

20. maj 2010

Joan ( Smallie )

Joan der er blevet tante idag til en dejlig sund og rask babypige.

Så dejligt for dem for de mistet en lille dreng da hun var i uge 24 for et års tid siden. Så nu er det endelig lykkes dem.

Anmeld

20. maj 2010

Mary

Maria - har 3 sovende børn  Meget godt klaret hvis jeg selv skal sige det, og det skal jeg jo  Manden min er ikke hjemme, han arbejder sådan rundt regnet i døgndrift for tiden!

Anmeld

20. maj 2010

Kaufie

Mette, med endog meget livlig bebs i maven

Anmeld

20. maj 2010

ivfmarie

Kaufie skriver:

nååååårh...

Anmeld

20. maj 2010

Marco2

Kaufie skriver:

DEN der kan du ikke køre på os!

VI VIL HA DEN FULDE BERETNING OM SCANNINGEN!

AG

Anmeld

20. maj 2010

ivfmarie

Marie - sender trøstende og opbakkende trøste-cyber-krams til Nadi!!

Anmeld

20. maj 2010

Kaufie

Marco2 skriver:

DEN der kan du ikke køre på os!

VI VIL HA DEN FULDE BERETNING OM SCANNINGEN!

AG

Øhhh - det var da det vigtigste.....

Men ok - to arme, to ben, to hjernehalvdele flot adskilt på midten.... 6 cm lang og 2 cm mellem ørerne - godt der sker lidt med de dimensioner hen ad vejen.... - Risikovurdering 1:7700 - og så blev termin sat til 29/11 - midt mellem lægens og min egen beregning - så er nu 12+3.

Anmeld

20. maj 2010

Muffinmus

Maria der siger:

Fedt for Mette og hendes baby i mavsen:-)

Og som ellers bare glæder sig til en shoppetur i ny by, holstebro here i come, i morgen:-)

OG som ser frem til Malaga i stor stil nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.