Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

birgittemarie

Birgitte, der nu forsøgsvis i dag har underskrevet sig BM for at være med på noderne - efter at have lystret navnet siden 2007. Det forekommer mig nu ikke helt naturligt endnu.

Stakkels Tut og lille Nanna. Hvor må det dog være rædselsfuldt.

Og vildt Lise. Det ville jeg ALDRIG turde kaste mig ud i. Bare tanken giver mig koldsved og trækninger ved øjet.

Knus til jer alle - BM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Hyner

Hyner -vil bare lige sige at jeg er her og jeg læser det meste.

Men orker hverken at svare eller smide et nyt indlæg.. Jeg er træt træt træt af det hele og min såkaldte hjerne er gået i baglås. Jeg sover ikke om natten pga smerter i bækken, så jeg småsover faktisk dagen igennem... Var til JM sidste gang inden termin i går, og hvis ikke jeg har født inden 14 dage skal jeg igangsættes...

HATE IT.

Anmeld

18. maj 2010

Monica

Moni - SKulle ha været til zoneterapi m Tobias i dag, men han har høj feber og snot ud af ørerne...

Anmeld

18. maj 2010

Lene76

Lene - som idag kun har 3 dpbørn det 2 store leger og jeg må ik være med i hulen, og den sidste sover.....

Tut rigtig træls at lille nana ska døje sådan med det hele..... har i tænkt på at prøve Akupunktur ( staveplade ) Da Mille var lille døjede hun mege meget med Ab og Atsma men det fik hende der behandlet hende fjernet ved 6 behandlinger..... ( det var ik med nåle men med en slags laserpen) Rigtig go bedring med hende

Anmeld

18. maj 2010

Nadi

Nadi -overvejer at plyndre skabet for chip og dip, men vil virkelig gerne af med de sidste stride 3 preggy-kilo, WHAT TO DO

Tut: Stakkels jer, krydser fingre for at lille Nana snart får det bedre. I er i mine tanker

Anmeld

18. maj 2010

Millebasse

Nadi skriver:

Nadi -overvejer at plyndre skabet for chip og dip, men vil virkelig gerne af med de sidste stride 3 preggy-kilo, WHAT TO DO

Tut: Stakkels jer, krydser fingre for at lille Nana snart får det bedre. I er i mine tanker

Spiser chips og dip nu og bekymrer dig om kiloene imorgen

Anmeld

18. maj 2010

Nadi

Millebasse skriver:

Spiser chips og dip nu og bekymrer dig om kiloene imorgen

Åh tak, hvor er du sød. Så må jeg hellere ud og finde det frem

Anmeld

18. maj 2010

Tynen

Trine - Med børn der er røv og nøgler at putte

Anmeld

18. maj 2010

Lise

Lise - er tørstig.

Anmeld

18. maj 2010

Louise mortil4

Louise - slapper af men tankerne kører afsted. Som har været i banken og er i chok hvis det holder stik hva bankdamen sagde og som i morgen skal tale med mesteren så vi kan finde en løsning på børnesituationen der nu er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.