Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

ivfmarie

Lise skriver:

Lise - er tørstig.

har du lige sat dig til at amme Caffer?

Det kan jeg huse fra min tid som ammende: i samme sekundt baby begyndte at sluge så blev jeg tørstig som bare faen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

ivfmarie

mortil4 skriver:

Louise - slapper af men tankerne kører afsted. Som har været i banken og er i chok hvis det holder stik hva bankdamen sagde og som i morgen skal tale med mesteren så vi kan finde en løsning på børnesituationen der nu er der.

Skal du have ændret profilnavn??

Anmeld

18. maj 2010

Louise mortil4

ivfmarie skriver:

Skal du have ændret profilnavn??

Nej heldigvis da. Men når jeg pludselig skal både hente og bringe og har et job hvor jeg skal ha sene arbejdstider så må der ske noget. Er du på FB?

Anmeld

18. maj 2010

ivfmarie

Marie - Tager kampen op mod vasketøjet: nu SKAL det altså lægges sammen OG på plads

Anmeld

18. maj 2010

Kaufie

ivfmarie skriver:

Marie - Tager kampen op mod vasketøjet: nu SKAL det altså lægges sammen OG på plads

...så kom jeg lige i tanke om en gang vask i kælderen....

Mette, nu også på vej i kamp....

Anmeld

18. maj 2010

Louise mortil4

ivfmarie skriver:

du må gerne tage mit bagefter, det er ca det sidste der mangler ud over gulvvask i køkken og gang, det må du da også gerne tage

Anmeld

18. maj 2010

Lise

ivfmarie skriver:

har du lige sat dig til at amme Caffer?

Det kan jeg huse fra min tid som ammende: i samme sekundt baby begyndte at sluge så blev jeg tørstig som bare faen...

I know!!! Nøjagtig det samme her - bliver SÅ tørstig af at amme.

Ammede dog ikke før, og strøg lige bagefter til køkkens for at kaste en halv liter rød saft i halsen

Anmeld

18. maj 2010

Nadi

Nadi -tænker tanker...

Anmeld

18. maj 2010

Mary

Maria - har nu en mega lyst til en stor fed pose bland-selv slik efter jeg læste om Tynens slikorgie 

Anmeld

18. maj 2010

linemus

Line - puttet for længe siden men måtte lige tjekke baby.dk. Men NU vil jeg sove - det er hårdt med hverdag igen = op kl.5.45. Gaaab. Godt jeg ikke har noget for resten af dagen pånær et besøg fra svigermor. Og som i dag fik vejet Sofie på hendes 2 ugers dag og den lille slughals har taget 350 g på på en uge og er nu på 4200 g. Lækre lille bassepige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.