Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

linemus

Tut skriver:

Tut - Skal til lægen med Nana idag, hun har fået det værre, og raller meget mere og er meget træt. Hun faldt i søvn kun 45 min efter hun var vågnet i morges, hvor hun havde sovet i 11 timer (20.45 til 07.45) Min stakkels mus har også været syg i snart 3 mdr. (halvdelen af hendes liv) så tror fanden at hun snart ikke har flere kræfter.

Jeg synes det er så umenneskeligt hårdt - kan snart ikke mere.

Og det værste er at det eneste jeg har at se frem til, og som holder mig kørende, er at vi rejser til thailand om 1 mdr. i hele 4 uger.... Men nu hænger det også i en tynd tråd, hvis de ikke snart opfører sig ordenligt derude.

Årh, hvor er det altså synd for jer og for lille Nana

Stort kram Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

linemus

Line - der skulle have holdt hygge afslapningsdag med manden på hans sidste barselsdag, men i stedet sidder bænket til tegnefilm på tegnefilm med sugemallen, far med en feberhed Signe og Nanna med en smule feber uden at vide det... Trænger til ro og fred til mig og baby... Suk!

Anmeld

17. maj 2010

Anja

Har en hyggelig dag med Elias hjemme  - han er heldigvis ikke sløj men bøvler bare med tynd mave.

- tænker på om Lines brystbetændelse er væk

- og sender tanker til tut og lille Nana

- og håber Astrid har fået det bedre

Anmeld

17. maj 2010

linemus

Anja skriver:

Har en hyggelig dag med Elias hjemme  - han er heldigvis ikke sløj men bøvler bare med tynd mave.

- tænker på om Lines brystbetændelse er væk

- og sender tanker til tut og lille Nana

- og håber Astrid har fået det bedre

Åh ja tak for tanken Det er heldigvis på retur. Jeg havde over 40 i feber hele torsdag, og vagtlægen ville have mig på stærkere medicin. Dagen efter var feberen faldet meget, og jeg bestemte i smråd med egen læge mig for ikke at tage de stærke piller dels pga påvirkning af lillepigen gennem amning og dels pga de 300,- pillerne koster De gamle piller hjalp jo alligevel og de har da givet hende lidt maveproblemer, så tænk hvad stærke piller ville gøre. Onsdag tager jeg sidste pille - så bliver vi forhåbentlig normale igen. Pt døjer jeg med svedeture og hovedpine. Brystet gør ikke ondt mere, men det gør nas, når hun tager fat? Ved ikke om det skyldes dette eller andet...

Lang update

Anmeld

17. maj 2010

linemus

Line - nu med ondt i halsen Og håbet om kun en syg 2-årig imorgen, hvor far igen skal arbejde

Anmeld

17. maj 2010

Lise

Lise - har kørt i tog i 4½ stive timer fra Aalborg til København med begge ungern ALENE! Heldigvis var mindstemanden flink til at sove det meste af turen, og storebroren så træt at han ikke orkede at spæne og ned af gangen, hvilket ellers kunne ligne ham..

Anmeld

17. maj 2010

Kaufie

Lise skriver:

Lise - har kørt i tog i 4½ stive timer fra Aalborg til København med begge ungern ALENE! Heldigvis var mindstemanden flink til at sove det meste af turen, og storebroren så træt at han ikke orkede at spæne og ned af gangen, hvilket ellers kunne ligne ham..

Godt gået!

Jeg kørte fra Lindholm til brønderslev og retur med William i torsdags - og dét var sgu langt nok for moren..... Er du gal alt det en snart 3-årig kan kommentere.....

Anmeld

17. maj 2010

Tynen

Trine - Har spist SÅ meget slik idag.. Argh!
Bare fordi jeg er begyndt til zumba og step, tror jeg straks, at jeg kan tillade mig alt muligt

Anmeld

17. maj 2010

Louise mortil4

Monica skriver:

Jamen så må jeg jo vente lidt endnu...

´Dem der er på fjæsen kan få en update der inde hvis det har interasse

Anmeld

17. maj 2010

Helle30

Helle, som stadig venter på at høre (eller rettere læse) hvad Siber svarede Alma, da hun spurgte, hvordan babyer kommer ind i maven. Må hellere forsøge at råbe hende op med en tråd. Vi er nok flere, der kunne bruge lidt inspiration.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.