Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Tynen

Mary skriver:

Maria - går virkelig ikke ind for Godnat og sov godt - metoden  Men er fandme desperat! Hvad gør jeg?! 

Har aldrig læst bogen, men det burde vi nok have gjort.
Så havde vi måske undgået at bruge flere timer HVER aften i 1½ år på Stellas værelse

Er det det der med at man putter dem, siger go´nat, forlader rummet og venter 1 minut, for derefter at gentage det hele og så bare vente længere og længere tid med at gå ind?

Træls at skulle bøvle med at få ungerne (Ungen) puttet.
Virkelig opslidende i længden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Lise

Tynen skriver:

Er det det der med at man putter dem, siger go´nat, forlader rummet og venter 1 minut, for derefter at gentage det hele og så bare vente længere og længere tid med at gå ind?

Det har vi gjort med Simon i hvert fald. Det er hårdt, men lønner sig..

Anmeld

17. maj 2010

Anja

Anja, der stadig har sygt barn  Nu har jeg haft et eller flere børn hjemme siden mandag i sidste uge og Elias er stadig hjemme med dårlig mave. Trænger til at slappe af og pleje mit bækken og holde min kvalme i skak

Anmeld

17. maj 2010

Astrid P

Astrid - vågnet op med ondt i hovedet og nakken og MEGA ondt i halsen... Nederen!

Anmeld

17. maj 2010

Stumpen

Astrid P skriver:

Astrid - vågnet op med ondt i hovedet og nakken og MEGA ondt i halsen... Nederen!

Du må hellere holde igen med den rødvin en anden gang

God bedring...

Anmeld

17. maj 2010

Tut

Tut - Skal til lægen med Nana idag, hun har fået det værre, og raller meget mere og er meget træt. Hun faldt i søvn kun 45 min efter hun var vågnet i morges, hvor hun havde sovet i 11 timer (20.45 til 07.45) Min stakkels mus har også været syg i snart 3 mdr. (halvdelen af hendes liv) så tror fanden at hun snart ikke har flere kræfter.

Jeg synes det er så umenneskeligt hårdt - kan snart ikke mere.

Og det værste er at det eneste jeg har at se frem til, og som holder mig kørende, er at vi rejser til thailand om 1 mdr. i hele 4 uger.... Men nu hænger det også i en tynd tråd, hvis de ikke snart opfører sig ordenligt derude.

Anmeld

17. maj 2010

Nadi

Tut skriver:

Tut - Skal til lægen med Nana idag, hun har fået det værre, og raller meget mere og er meget træt. Hun faldt i søvn kun 45 min efter hun var vågnet i morges, hvor hun havde sovet i 11 timer (20.45 til 07.45) Min stakkels mus har også været syg i snart 3 mdr. (halvdelen af hendes liv) så tror fanden at hun snart ikke har flere kræfter.

Og det værste er at det eneste jeg har at se frem til, og som holder mig kørende, er at vi rejser til thailand om 1 mdr. i hele 4 uger.... Men nu hænger det også i en tynd tråd, hvis de ikke snart opfører sig ordenligt derude.

Anmeld

17. maj 2010

Siber

Tut skriver:

Åh stakkels pus

Siber

Anmeld

17. maj 2010

Millebasse

Tut skriver:

Øv også Tut!!

Stakkels lille Nana og stakkels jer, hvor må det være hårdt..

Kæmpe krammer til jer

Anmeld

17. maj 2010

Millebasse

Camilla - Så holder vi snart store flyttedag!!! YEEEHHAAAAA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.