Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

bette

smadret efter en laaaang dag.. været i ikea.. og været i jysk.. og været hos svigerne og kigge køkken.. samlet mikkels "nye" seng. og sidder nu med et skrigende bækken.. og trætte øjne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Lene76

Lene - har total stor shoppet idag....... skoletaske, penalhus, nike sko til moren  og træningstøj, jakker til pigerne og en masse andet tøj.... bukser og cars bowling til Viktor også lige en ny voxdug til bordet........ også lige lidt madvare..... pyh

Ska i Friheden imorgen så jeg  for tørvejr......( og lytte med et halvt øre om hvordan det kommer til at gå på stadionen, håber sku ik Agf rykker ned.... selvom det har de fortjent)

Anmeld

16. maj 2010

Grynt

Anja skriver:

Er helt enig. Det er bare noget møg! Jeg har selvfølgelig ringet og meldt den i stykker, men Bosch har selvfølgelig lukket i dag, så de kan først forholde sig til det på mandag! Den har bare været i stykker mange gange på de godt 2 år vi har haft den. Heldigvis gælder garantien jo 2 år på ny på alle de dele, der er skiftet, hvilket snart er det meste. I Punkt1 sagde de i dag, at de ville forsøge at overbevise Bosch om, at vi bør få en ny maskine. Den var i stykker i 2 gange i foråret 09, i okt 09 og så igen i marts 10 og så nu! OG det er det samme der er galt hver gang

Køber IKKE Bosch igen!!!

Øv hvor mega træls....vi kan jo for hula ikke undværre den maskine!!!!!!

Jeg vil sige, og her taler jeg i den grad af erfaring, sørg ALTID for at køb en extra forsikring når I køber nye maskiner!!!! Vi købte vores vaskemaskine i 2005  og købte en forsikring for 699 kr....den har tjent sig selv hjem SÅ mange gange nu. Det er bestemt ikke dumme penge at skulle af med

Grynt hvis vaskemaskine gik i stykker (igen) i sidste uge

Anmeld

16. maj 2010

linemus

Line - alene med de tre mindste, mens drengene muntrer sig med årets første Fårup Sommerland tur. Spørg lige om jeg er misundelig og glæder mig til aften...

Anmeld

16. maj 2010

Nadi

linemus skriver:

Line - alene med de tre mindste, mens drengene muntrer sig med årets første Fårup Sommerland tur. Spørg lige om jeg er misundelig og glæder mig til aften...

Er du misundelig og glæder du dig til i aften??

Anmeld

16. maj 2010

linemus

Er du misundelig og glæder du dig til i aften??

Ja, det kan du tro 

- nu sover 2 ud af 3, så øjner en lille chance for en mig-stund

Anmeld

16. maj 2010

mor til en del

Hvad sker der lige for vaskemaskiner pt. Vores står stille på 11 døgn, håber dælme at reperetøren kommer igen i morgen.

Skønt med en nabo som så siger vask du bare her.

Nu er konfifesten overstået og næsten alt er ryddet op, for dælen jeg er træt.........

Anmeld

16. maj 2010

ivfmarie

linemus skriver:

hvis vejret derhar været det samme som på Fyn, så er det ikke værd at være misundelig på !

Anmeld

16. maj 2010

ivfmarie

Marie - Juhuuu...... Autohjæææælp, hvor eeeer du? Længe leve mobilos med net...

Anmeld

16. maj 2010

Millebasse

Camilla - har tilbragt hele weekenden på Padborg Park

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.