Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Anja

Anja, nu med en vaskemaskine der ikke virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Monica

Anja skriver:

Anja, nu med en vaskemaskine der ikke virker

Så næsten hellere undvære det varme vand...

Monica - kun mor til 1, da den store er i sommerhus med farfar og farmor, HELT til på søndag

Anmeld

14. maj 2010

Louise mortil4

Monica skriver:

Så næsten hellere undvære det varme vand...

Monica - kun mor til 1, da den store er i sommerhus med farfar og farmor, HELT til på søndag

enig i det med vandet, det kan da blive varmt på andre måder.

Men vaske maskinen kan bare ikke undværes.

Louise - overvejer snart at finde noget mad frem til ungerne så de kan komme ind og putte om 1½ time eller sådan noget.

Anmeld

14. maj 2010

Anja

mortil4 skriver:

enig i det med vandet, det kan da blive varmt på andre måder.

Men vaske maskinen kan bare ikke undværes.

Louise - overvejer snart at finde noget mad frem til ungerne så de kan komme ind og putte om 1½ time eller sådan noget.

Er helt enig. Det er bare noget møg! Jeg har selvfølgelig ringet og meldt den i stykker, men Bosch har selvfølgelig lukket i dag, så de kan først forholde sig til det på mandag! Den har bare været i stykker mange gange på de godt 2 år vi har haft den. Heldigvis gælder garantien jo 2 år på ny på alle de dele, der er skiftet, hvilket snart er det meste. I Punkt1 sagde de i dag, at de ville forsøge at overbevise Bosch om, at vi bør få en ny maskine. Den var i stykker i 2 gange i foråret 09, i okt 09 og så igen i marts 10 og så nu! OG det er det samme der er galt hver gang

Køber IKKE Bosch igen!!!

Anmeld

14. maj 2010

Louise mortil4

Anja skriver:

Er helt enig. Det er bare noget møg! Jeg har selvfølgelig ringet og meldt den i stykker, men Bosch har selvfølgelig lukket i dag, så de kan først forholde sig til det på mandag! Den har bare været i stykker mange gange på de godt 2 år vi har haft den. Heldigvis gælder garantien jo 2 år på ny på alle de dele, der er skiftet, hvilket snart er det meste. I Punkt1 sagde de i dag, at de ville forsøge at overbevise Bosch om, at vi bør få en ny maskine. Den var i stykker i 2 gange i foråret 09, i okt 09 og så igen i marts 10 og så nu! OG det er det samme der er galt hver gang

Køber IKKE Bosch igen!!!

Det burgte i da også, de har da kun 2 forsøg til at rep en fejl og når det er den samme fejl så mange gange nu i skal da klart ha en ny maskine.

Vi har 2 mega dyre Miele maskiner og f... de er bare alle penge værd, så det kan jeg klart anbefale hvis det kommer til en ny maskine en gang.

Anmeld

14. maj 2010

ivfmarie

Marie - pakker snart bilen med hund og grej, og suser til Odense til konkurrence.

Anmeld

14. maj 2010

Millebasse

Camilla -  er selv hjemme med begge unger idag. Mens Clarapigen har sovet i vognen, har Basse og jeg holdt picnic med madpakker, juice og popcorn i hans legetårn

Anmeld

14. maj 2010

Kaufie

Mette, har haft William med på underholdende togtur til Brønderslev for at besøge "gammel" kollega. På hjemturen var den stakkels dreng så træt, at han lagde sig på sædet....

Anmeld

14. maj 2010

Tynen

Trine - Træt af jakkediskution med kæresten

Det er sgu da ikke normalt at man tager jakken af i bilen og fyrer op for varmen så 2 stks. unger og jeg selv er ved at omkomme af varme...
Jeeeez! Tag dog den jakke på istedet og skru ned for varmen!

Anmeld

14. maj 2010

Lise

Lise - har fået snakket ørerne af af Simon  Blablablabablabalbalbalbalbalbalablbalbalb, hele dagen lang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.