Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Grynt

Bamme skriver:

Hvor mange grader er der mon?

Tjaaa godt spørgsmål, men der er ikke nogle egentlig grad som sådan men med andre ord er Aske rimlig hårdt ramt. Nogle har måske kun lige en lille snert af det, mens andre kan have det virkelig for fuld udblæsning...forstår du hvad jeg mener? Aske ligger i den "tunge" ende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Hyner

Grynt/Tina skriver:

Grynt nu med et stk udredt drenge barn. Aske fik hans diagnose idag: ADHD i sværre grad. Vi er glad og lettet for det endelig er "overstået", men det er det jo ikke, for det er nu vi skal kæmpe for, at han får hvad han har behov for. Men nu har vi "en hylde" vi kan stå på.

ADHD -er det damp??

Det er da godt i har et standpunkt som i nu kan arbejde ud fra, så skal i ikke stille flere tærende spørgsmål om hvad det nu kan være...

Men derfor er det vel stadig en hård nød at knække??

Anmeld

24. marts 2010

Grynt

Hyner skriver:

ADHD -er det damp??

Det er da godt i har et standpunkt som i nu kan arbejde ud fra, så skal i ikke stille flere tærende spørgsmål om hvad det nu kan være...

Men derfor er det vel stadig en hård nød at knække??

DAMP hed det engang men nu hedder det ADHD. Det er faktisk ok, vi har forberedt os på denne dag de sidste 3 år

Anmeld

24. marts 2010

linemus

ka li ja skriver:

der kan da ikke blive ved med at v;re 5 dage tilbage line!!!

Jo, NU er der 5 dage tilbage. Tror du ikke, det var 15 sidste gang? Glæder mig godt nok til at komme hjem og gå - eller nærmere ligge (zzz).

Anmeld

24. marts 2010

Siber

Rikke - skal holde pomp de lux party lige om lidt.

Mit kort det gløder!

Anmeld

24. marts 2010

linemus

Grynt/Tina skriver:

Grynt nu med et stk udredt drenge barn. Aske fik hans diagnose idag: ADHD i sværre grad. Vi er glad og lettet for det endelig er "overstået", men det er det jo ikke, for det er nu vi skal kæmpe for, at han får hvad han har behov for. Men nu har vi "en hylde" vi kan stå på.

Anmeld

24. marts 2010

Kaufie

Mette, sender til Helle og Grynt - og hvem der ellers måtte have brug for det.... og glæder sig så småt til weekendens tur i Lalandia med familien - når vi lige har overstået mandens eksamen i morgen....

Anmeld

24. marts 2010

Helle30

Marco2 skriver:

Hej Helle.

Nej det var ikke det jeg tænkte på. Nu har jeg kigget gamle indlæg igennem og det var det her jeg tænkte på.

https://www.baby.dk/debat/35612pi1/moedre-juli/maegler-ml--offer-og-gerningsmand--jeg-goer-det-sgu.aspx#GoToMessage

Har du hørt fra det?

AG - elefant?

Ag. Jo, den fik jeg svar på. Der var 294 ansøgere og kun 4 stillinger. Jeg kom ikke i betragtning, desværre.

- Helle

Anmeld

24. marts 2010

ka li ja

Grynt/Tina skriver:

hvor er det rart i endlig har fået diagnosen, søde.

får han medicin? hvis ja, hvad får han?

skal han ha ekstra timer, eller skal han i en special skole?

knus

Anmeld

24. marts 2010

Helle30

Helle, som går i seng nu... Sur og gal og arbejdsløs...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.