Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Helle30

Bamme skriver:

Det må de da ikke når du er på barsel?

Er ikke på barel længere. Jeg valgt at forlænge med selvbetalt orlov, fordi det trak ud med louises udredning - så hun ikke skulle sendens afsted bare sådan uden at være forklaret kort....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Helle30

Bamme skriver:

Det må de da ikke når du er på barsel?

Jeg er ikke på barsel længere. Forlængede orloven, fordi vi endnu ikke havde svar ang. Louises væksthæmning.

- Helle

Anmeld

24. marts 2010

Hyner

Hyner -der lige har fået en sms fra en arbejdskollega, hvor der stod: 19mand fyret, heldige dig du er sygemeldt.

Anmeld

24. marts 2010

Millebasse

Camilla - som lige sender en krammer til Helle, hvor er det træls for dig! Og som bare har haft en pyllerdreng her til morgen  men som solgte sin bil igår  og kun ammet Clara kl. 4.20 i nat

Anmeld

24. marts 2010

Helle30

Helle -som ser at jeg har svaret Bamme to gange  i går. Så var der alligevel ikke noget galt med pc'en.

Anmeld

24. marts 2010

Marco2

Hej Helle.

Nej det var ikke det jeg tænkte på. Nu har jeg kigget gamle indlæg igennem og det var det her jeg tænkte på.

https://www.baby.dk/debat/35612pi1/moedre-juli/maegler-ml--offer-og-gerningsmand--jeg-goer-det-sgu.aspx#GoToMessage

Har du hørt fra det?

AG - elefant?

Anmeld

24. marts 2010

linemus

Line - ved at falde i søvn på job... snart 5 arbejdsdage tilbage

Anmeld

24. marts 2010

ka li ja

linemus skriver:

Line - ved at falde i søvn på job... snart 5 arbejdsdage tilbage

der kan da ikke blive ved med at v;re 5 dage tilbage line!!!

Anmeld

24. marts 2010

Grynt

Grynt nu med et stk udredt drenge barn. Aske fik hans diagnose idag: ADHD i sværre grad. Vi er glad og lettet for det endelig er "overstået", men det er det jo ikke, for det er nu vi skal kæmpe for, at han får hvad han har behov for. Men nu har vi "en hylde" vi kan stå på.

Anmeld

24. marts 2010

Bamme

Grynt/Tina skriver:

Grynt nu med et stk udredt drenge barn. Aske fik hans diagnose idag: ADHD i sværre grad. Vi er glad og lettet for det endelig er "overstået", men det er det jo ikke, for det er nu vi skal kæmpe for, at han får hvad han har behov for. Men nu har vi "en hylde" vi kan stå på.

Hvor mange grader er der mon?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.