Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Bamme

Helle30 skriver:

Helle, som takker igen for jeres x'er, men den gik desværre ikke.

Jeg er opsagt fra 1.8. - Øv!

Det må de da ikke når du er på barsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Grynt

Helle30 skriver:

ØV ØV sur røv. Det er jeg virkelig ked af at høre.

Anmeld

23. marts 2010

Grynt

Grynt, som er lidt nervøs for i morgen da vi skal ud på psyk og resultatet/diagnosen på Aske drengen Det bliver godt at vide hvor i står men så alligevel...er bare nervøs.

Vi har også lige fået at vide at Freja nu er kommet ind over handicap området, så snart kan vi også få hjælp til hende (og os). Vuggestuen har søgt om buffer timer til hende og her har hun fået tildelt 50 timer...men det er jo et engangs beløb så de rækker jo ikke særligt lang, men alligevel

Anmeld

23. marts 2010

Siber

Helle30 skriver:

ej øv Helle, det er jeg fandema ked af at høre  til dig!

Er de klar over de smider guld på gaden?

Knus Siber

Anmeld

23. marts 2010

Bamme

Grynt/Tina skriver:

Grynt, som er lidt nervøs for i morgen da vi skal ud på psyk og resultatet/diagnosen på Aske drengen Det bliver godt at vide hvor i står men så alligevel...er bare nervøs.

Vi har også lige fået at vide at Freja nu er kommet ind over handicap området, så snart kan vi også få hjælp til hende (og os). Vuggestuen har søgt om buffer timer til hende og her har hun fået tildelt 50 timer...men det er jo et engangs beløb så de rækker jo ikke særligt lang, men alligevel

Hvad er buffer?

Anmeld

23. marts 2010

Anja

Helle30 skriver:

Det er bare smadder ærgeligt.

Hvornår skulle du være startet?

Er det i hele kommune, der nedlægges stillinger? Tænker på om der er noget at søge i nærheden.

Anmeld

23. marts 2010

ka li ja

Helle30 skriver:

pis lort...

men man kan jo nærmest sige det er gode nyheder for mig, for så er der da en lille bitte chance for at du slæber familien op med rod, og flytter op i nærheden af mig og får arb

Anmeld

23. marts 2010

Marco2

Nej hvor trælst Helle.

Var du ikke glad for det?

Er det nemt at få noget andet?

Hvad med det der rådgivning eller hvad var det det var du søgte? Har du hørt fra det?

AG

Anmeld

23. marts 2010

Helle30

Marco2 skriver:

Nej hvor trælst Helle.

Var du ikke glad for det?

Er det nemt at få noget andet?

Hvad med det der rådgivning eller hvad var det det var du søgte? Har du hørt fra det?

AG

Vælger lige at citere AG's indlæg. Det giver spørgsmål til alt det, jeg ønsker at svare.

Jo, jeg var glad for mit arbejde. Så glad at jeg gad at køre 40 km frem og 40 km tilbage hver dag. Jeg har været ansat siden jeg blev uddannet i år 2000 - og jeg har ikke en eneste gang overvejet at flytte. Jeg har været med til at indføre morgenmotion, frugtordning (øko) læsetid har bidraget og arrangeret masser af sport/fest for mine kolleger. Jeg har givet ALT både med og uden børn.

Nej, det er ikke nemt at få noget andet. Vores ene nabokommune (lolland) planlægger at afskedige 40 lærere, og min bopælskommune (Guldborgsund) har som minimum ansættelsesstop. Den kommune jeg kommer fra har lige afskediget 35 - så dér står jeg nok heller ikke først for.

AG - du tænkte måske på det, at jeg ville søge tabt arbejdsfortjeneste ifm. Louises udredning? Den tror jeg, jeg kan skyde en hvid pil efter. Hun er jo ikke "rigtig dværg".

Og status?  Jeg skal  vel bare finde noget. Hurtigt. Er lige ved at være lidt ked af at ssmle rugbrødshapsere olg banastykker op.

Anmeld

23. marts 2010

Helle30

Anja skriver:

Det er bare smadder ærgeligt.

Hvornår skulle du være startet?

Er det i hele kommune, der nedlægges stillinger? Tænker på om der er noget at søge i nærheden.

Kommunen nedlægger samlet 35 stillinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.