Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Lise

Helle30 skriver:

Helle - sidder og venter på evt. at blive afskediget. Min skole skal af med 6 stillinger, og da jeg hverken er tillidsmand, sikkerhedsrepresentant, på alm barselsorlov eller er tjenestemand, så er jeg desværre yderst udsat. De afskedigede bliver kontaktet fra i dag kl. 12.45, så nu kan jeg ikke så meget andet end at sidde og glo på telefonen.

Krydsede fingre modtages.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Millebasse

Helle30 skriver:

Helle - sidder og venter på evt. at blive afskediget. Min skole skal af med 6 stillinger, og da jeg hverken er tillidsmand, sikkerhedsrepresentant, på alm barselsorlov eller er tjenestemand, så er jeg desværre yderst udsat. De afskedigede bliver kontaktet fra i dag kl. 12.45, så nu kan jeg ikke så meget andet end at sidde og glo på telefonen.

Krydser alt hvad der krydses kan for at telefonen IKKE ringer hjemme hos dig!

Anmeld

23. marts 2010

Stumpen

Helle30 skriver:

Anmeld

23. marts 2010

ka li ja

Helle30 skriver:

jeg krydser fingre for dig søde (selvom jeg er overbevist om det ikke er nødvendigt )

men kan simpelthen ikke forestille mig at nogen overhovedet vil kunne tænke tanken, at skulle af med dig

Anmeld

23. marts 2010

ka li ja

Bamme skriver:

Skal til tandlæge i morgen

Han er sårn lidt små-lækker, ham tandlægen

ja også min! men det gik over da jeg fik en regning på 8000 kr!!!

Anmeld

23. marts 2010

Grynt

Helle30 skriver:

Helle, hvordan gik det så????

Anmeld

23. marts 2010

Joan ( Smallie )

ka li ja skriver:

ja også min! men det gik over da jeg fik en regning på 8000 kr!!!

Men 8000kr er stadig billigt i forhold til det jeg lige har brugt på mine tænder

Joan med knap så dårlig tænder nu

Anmeld

23. marts 2010

Helle30

Grynt/Tina skriver:

Helle, hvordan gik det så????

Jamen jeg sidder stadig og venter. Jeg regner med, min chef skriver i personaleintra, når han er færdig med at prikke. Nu jeg sidder herhjemme, kan jeg jo ikke vide, om han er blevet forsinket - om nogen er flippet helt, så han lige skal tage sig af det - eller novet.

Men takker mange gange for jeres

Anmeld

23. marts 2010

Susan1978

Helle30 skriver:

Jamen jeg sidder stadig og venter. Jeg regner med, min chef skriver i personaleintra, når han er færdig med at prikke. Nu jeg sidder herhjemme, kan jeg jo ikke vide, om han er blevet forsinket - om nogen er flippet helt, så han lige skal tage sig af det - eller novet.

Men takker mange gange for jeres

årrh også masser af herfra.. 

Anmeld

23. marts 2010

Helle30

Helle, som takker igen for jeres x'er, men den gik desværre ikke.

Jeg er opsagt fra 1.8. - Øv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.