Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Hyner

Hyner -på weekend hos et dejligt vennepar, i århus sammen med manden. Glæder mig, alot!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Joan ( Smallie )

Helle30 skriver:

Og du er så helt sikker på, vi ikke får mere behov for vinterdæk? Med din velsignelse, så skifter jeg (vi) også..

Nej det er jeg ikke sikker på vi ikke gør men så må jeg jo sætte dem på igen.

Det er fordi den ene bil næsten køre 200 km om dagen og det slider altså for meget på vinterdæk når det er så varmt. Det er jo ikke fordi det tager flere timer at skifte dæk rundt.

Anmeld

26. marts 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Mette, kværner chips og cola lige før sengetid.... Men har installeret sønnike hos bedsterne, manden i byen for at fejre sit 12-tal sammen med klassen, har pakket til weekendens Lalandia-tur og er heeeelt alene hjemme for første gang i .....laaaang tid.....

Jamen glæd dig rigrig meget til turen til Lalandia. Det er sååå fedt et sted for ungerne. Og forellerne kommer til at slappe så godt af fordi det hele er så børnevenligt.

God tur.

AG

Anmeld

26. marts 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Jamen glæd dig rigrig meget til turen til Lalandia. Det er sååå fedt et sted for ungerne. Og forellerne kommer til at slappe så godt af fordi det hele er så børnevenligt.

God tur.

AG

Det er jeg så ikke helt enig i, det med at slappe af, ikke når man har 2 unger med ihvertfald.

Men elelrs har du ret, det er et fedt sted,.

Anmeld

26. marts 2010

Lise

Marco2 skriver:

God tur.

AG

Min mor mente bestemt ikke det var afslapning at være afsted med Simon !  Har (heldigvis) ikke selv været der...

Anmeld

26. marts 2010

Millebasse

Camilla - er TRÆT!! Ikke pga. Clara, hun har sovet fra kl. 20.30 til kl. 5   Men Bassemanden har sovet mellem os i nat i vores 1½ mands seng og selvom det er dejlligt, så fylder han alligevel en del

Anmeld

26. marts 2010

Bamme

Bamme - nu med nyt garn, igen.

Og på vej på shopping i lortevejr!

God weekend til alle!

Anmeld

27. marts 2010

ivfmarie

Marie - Hjemme fra ferie, med opladte overskuds-batterier  og fedtdepoter

Anmeld

28. marts 2010

Kaufie

Marco2 skriver:

God tur.

AG

Det var fedt - men bestemt ikke afslappende at spæne rundt efter en 2½ årig knægt der er totalt uden frygt for at blive væk..... Hvilket resulterede i, at JEG blev væk (sammen med William) fra resten af flokken op til flere gange....

Anmeld

28. marts 2010

Kaufie

Mette, håber at få sin seng for sig selv i nat - har måttet "dele" hovedpude med William pga indtryk-overload de sidste par dage i Lalandia....

- nu med søn, der "ææææælsger Onky-Tonky......"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.