Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

bette

Nadi skriver:

Dit lys brændte ud med alt for stor hast, men mindet om dig er for evigt brændt fast

Nadi - savner min mormor, men livet går videre og det er dejligt at jeg har min fantasiske mand, min vidunderlige dreng og min skønne datter hos mig!

åhhhh.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

ka li ja

ka li ja skriver:

karina - har lige puttet mine unger, I SAMME SENG!!! det er jeg meget spændt på.. tror nu ikke selv på det holder.... men krydser fingre

så måtte de hver til sit.. det var hurtigt

Anmeld

12. marts 2010

Grynt

Tynen skriver:

Her må jeg også lige indskyde en bemærkning:

Vi døjer stadig med Paws øjne - Han kan tit ikke åbne dem om morgenen og så løber de i vand konstant.
hans tårekanaler er ikke udviklede endnu, så skal udblokkes hvis det ikke bliver bedre inden han er blevet 1 år.

Men er det ikke først nu her at lilleprinsen har fået det?

Jeg har fået at vide at man IKKE må bruge kamillete (Men ved faktisk ikke om det kun gælder hvis det er tårekanalerne), men at man skal bruge saltvand og at man SKAL vaske fra næsen og ud  - Ellers kan man tværre baktusserne ind i øjet og i tårekanalen..

Ved ikke om de andre har nævnt dt, men brug en vat-tot til hvert øje.
Der kan være forskellige bakterier i hvert øje nemlig

Enig Tyne. Man må IKKE bruge kamille te i børns øjne men kun saltvand. Kamille er en blomst og dermed har pollen. Så hvis man har tendenserne til pollen allergi kan det forværre/fremkalde  tilstanden/symptomerne ved at bruge kamille te.

Som du nævner een tot vat/rondel i hvert øje og tørres inde fra og ud!!!! Og det gælder ALTID!!

Anmeld

12. marts 2010

Siber

Grynt/Tina skriver:

Enig Tyne. Man må IKKE bruge kamille te i børns øjne men kun saltvand. Kamille er en blomst og dermed har pollen. Så hvis man har tendenserne til pollen allergi kan det forværre/fremkalde  tilstanden/symptomerne ved at bruge kamille te.

Som du nævner een tot vat/rondel i hvert øje og tørres inde fra og ud!!!! Og det gælder ALTID!!

Hvorfor har jeg altid lært indefra og ud? hvis det er forkert?

Knus Siber forvirret!

Anmeld

12. marts 2010

Siber

Siber skriver:

Hvorfor har jeg altid lært indefra og ud? hvis det er forkert?

Knus Siber forvirret!

har aldrig selv brugt kamillete men dette stod på netdoktor

Gode råd:

•  
    • Pus og eventuelt skorper fjernes ved at bade øjnene med lunken kamillete eller saltvand. Det kan også lindre symptomerne.

Men jeg kan ikke finde noget om udefra og ind eller omvendt, der står bare tør øjnene!

Knus

Anmeld

12. marts 2010

Grynt

Måske fordi tårekanalerne mm (de kan vel blive endnu mere stoppet til med betændelsen/snasket) sidder inde ved næsesiden og derfor  tørre man indefra og ud 

Anmeld

13. marts 2010

Nadi

Nadi - Frida blev indlagt igår på børneafdelingen med pga sin vægt

Anmeld

13. marts 2010

Siber

Rikke - weekenden har stået i familiens tegn. Vi har stået på ski, filtet påskekyllinger, pustet æg og malet dem, det er sku familie hygge og kvalli tid!

Anmeld

13. marts 2010

birgittemarie

Hæ, Tryne, Siber, Grynt og Kalaha. Så ved jeg DET.

Under alle omstændigheder tror jeg, jeg er nødt til at spadsere en tur til doktoren på mandag for kamilleteen har i hvert fald ikke taget det helt - selvom jeg har skiftet retning på aftørringen hver gang, jeg har læst, hvad I har skrevet.

Knus Birgitte, som har lavet den ONDESTE lagkage i dag. Så ond, at jeg hellere må melde mig ind i kageklubben og fortælle om den...

Anmeld

13. marts 2010

ka li ja

birgittemarie skriver:

Hæ, Tryne, Siber, Grynt og Kalaha. Så ved jeg DET.

Under alle omstændigheder tror jeg, jeg er nødt til at spadsere en tur til doktoren på mandag for kamilleteen har i hvert fald ikke taget det helt - selvom jeg har skiftet retning på aftørringen hver gang, jeg har læst, hvad I har skrevet.

Knus Birgitte, som har lavet den ONDESTE lagkage i dag. Så ond, at jeg hellere må melde mig ind i kageklubben og fortælle om den...

ja nu er jeg også godt forvirret. men spørg lige lægen hvad retning han/hun vil tørre i!

jeg vil se kagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.