Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

birgittemarie

Hyner skriver:

Lækker dreng...

Er det ikke øjnbetændelse?? Ring til lægen og få fat i nogle dråber så er det væk på nul komma fem... Emma er også lige pt i behandling....

Krams Henriette

Tusind tak for råd! Det vil jeg gøre.

Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

birgittemarie

Hyner skriver:

Lækker dreng...

Er det ikke øjnbetændelse?? Ring til lægen og få fat i nogle dråber så er det væk på nul komma fem... Emma er også lige pt i behandling....

Krams Henriette

Tusind tak for råd! Det vil jeg gøre.

Knus Birgitte

Anmeld

10. marts 2010

Nadi

Nadi - fik overtalt manden her til morgen at vi skal i IKEA imorgen  helt uden at han gjorde vrøvl og endda kom med kommentaren "man kan jo også sagtens ta i IKEA to gange indenfor en måned"

Anmeld

10. marts 2010

Millebasse

Camilla - er fuldstændig udkørt.......

Anmeld

10. marts 2010

ka li ja

birgittemarie skriver:

Nu med dejlig, stor bassedreng på 6700 g og 64 cm. Lige så stor som NM var, da hun var 6 mdr.

Hvad mindre fornøjeligt er, har han gult slim i det ene øje... Hvad gør man ved det? Går man til læge eller lader man det være?

Hmmm. Jeg er træt. Og i underligt humør. Men det bliver man vel af ikke at sove nok i længden, I presume.

ja de knejter er lidt større

jeg plejer at bruge kamillethe, og vatroneller. og så kører jeg det ind mod næsen, og bruger ikke den samme rondel 2 gange, da det kan smitte. tror faktisk aldrig jeg har fået noget på recept til deres øjne. så det kan altså muligvis klares uden lægens hjælp

Anmeld

10. marts 2010

Lise

Lise - med 4-kilos baby i maven  Så kom dog UD!!!

Anmeld

11. marts 2010

birgittemarie

ka li ja skriver:

ja de knejter er lidt større

jeg plejer at bruge kamillethe, og vatroneller. og så kører jeg det ind mod næsen, og bruger ikke den samme rondel 2 gange, da det kan smitte. tror faktisk aldrig jeg har fået noget på recept til deres øjne. så det kan altså muligvis klares uden lægens hjælp

Uuuh sweet! Godt råd til hende, der heller ikke fik ringet til lægen i går. Dels fordi jeg bare ikke ORKEDE at bevæge mig ud af huset, om så krig var ved at bryde ud, dels fordi øjet så bedre ud end dagen før (men nu igen ikke just er hverken kønt eller åbenbart. )

Men kamillete kan jeg lige klare i dag, er jeg sikker på, så tusind tak for råd.

Knus Birgitte

Anmeld

11. marts 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Uuuh sweet! Godt råd til hende, der heller ikke fik ringet til lægen i går. Dels fordi jeg bare ikke ORKEDE at bevæge mig ud af huset, om så krig var ved at bryde ud, dels fordi øjet så bedre ud end dagen før (men nu igen ikke just er hverken kønt eller åbenbart. )

Men kamillete kan jeg lige klare i dag, er jeg sikker på, så tusind tak for råd.

Knus Birgitte

Her må jeg lige skynde mig at blande mig, for du skal starte ved næsen og tørre udad, så der ikke er noget, der sætter sig ind i øjet, hvis du forstår.

Vi døjede i mange måneder med Nannas øje, men det var vist mere noget med en tårekanal, der ikke var udviklet. Det forsvandt i hvert fald pludseligt.

Istedet for kamillete kan du også bruge kogt afkølet vand eller vand fra apoteket til øjenene (kan ikke huske, hvad det hedder, men man køber en kasse med nogle små ampuller).

Hvis det fortsætter, er det nok en god idé at ringe til lægen Og pas på NM (og jer selv), for det smitter.

God bedring og kram

Anmeld

11. marts 2010

ka li ja

linemus skriver:

Her må jeg lige skynde mig at blande mig, for du skal starte ved næsen og tørre udad, så der ikke er noget, der sætter sig ind i øjet, hvis du forstår.

Vi døjede i mange måneder med Nannas øje, men det var vist mere noget med en tårekanal, der ikke var udviklet. Det forsvandt i hvert fald pludseligt.

Istedet for kamillete kan du også bruge kogt afkølet vand eller vand fra apoteket til øjenene (kan ikke huske, hvad det hedder, men man køber en kasse med nogle små ampuller).

Hvis det fortsætter, er det nok en god idé at ringe til lægen Og pas på NM (og jer selv), for det smitter.

God bedring og kram

aj line!

man skal altså tørre udefra og ind. da det kan sætte sig inde i øjet ude i siden, men kommer det ind inde ved næsen, ryger det ud sammen med tårene....

det har jeg fået af vide af både læge og sundhedsplejerske

Anmeld

11. marts 2010

Tynen

Millebasse skriver:

Camilla - er fuldstændig udkørt.......

Ej, hvad nu?
Er du ok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.