Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

Millebasse

Camilla - har Bastian hjemme med skoldkopper og har bare haft en fantastisk dag sammen med ham og Clara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Hyner

Henriette -SNOT SNOT og atter SNOT

Anmeld

9. marts 2010

Millebasse

Camilla  - morgensur!!!!!

Anmeld

9. marts 2010

Anja

Anja  - nu med vandrejournal

Anmeld

9. marts 2010

Stumpen

Anja -fik lige et surt opstød på øffen.. Hvorfor skal nogen bare punke andre for deres valg? om det så drejer sig om nattesøvn, mærketøj, mc d osv??

Anmeld

9. marts 2010

Kaufie

Mette, har været krea med kollegerne i dag - og så klarede manden vist lige selv sin fødselsdagsgave..... Så må jeg helllere diske op med noget lækkert i morgen......Altså aftensmad...... og dessert....

Anmeld

9. marts 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Anja -fik lige et surt opstød på øffen.. Hvorfor skal nogen bare punke andre for deres valg? om det så drejer sig om nattesøvn, mærketøj, mc d osv??

Ungdommen nu til dags... Tsk, tsk..
Fandme ikke ligesom de gode gamle dage..

Anmeld

10. marts 2010

birgittemarie

Nu med dejlig, stor bassedreng på 6700 g og 64 cm. Lige så stor som NM var, da hun var 6 mdr.

Hvad mindre fornøjeligt er, har han gult slim i det ene øje... Hvad gør man ved det? Går man til læge eller lader man det være?

Hmmm. Jeg er træt. Og i underligt humør. Men det bliver man vel af ikke at sove nok i længden, I presume.

Anmeld

10. marts 2010

Hyner

birgittemarie skriver:

Nu med dejlig, stor bassedreng på 6700 g og 64 cm. Lige så stor som NM var, da hun var 6 mdr.

Hvad mindre fornøjeligt er, har han gult slim i det ene øje... Hvad gør man ved det? Går man til læge eller lader man det være?

Hmmm. Jeg er træt. Og i underligt humør. Men det bliver man vel af ikke at sove nok i længden, I presume.

Lækker dreng...

Er det ikke øjnbetændelse?? Ring til lægen og få fat i nogle dråber så er det væk på nul komma fem... Emma er også lige pt i behandling....

Krams Henriette

Anmeld

10. marts 2010

Hyner

Henriette -skal lave nothing, nada, zip i dag...... Ahhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.