Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Klock skriver: Betina - Hvis øje holdt stævnemøde med en stol i går (på arbejde)... Resultat et vældig flot sæbeøje...
Betina - Hvis øje holdt stævnemøde med en stol i går (på arbejde)... Resultat et vældig flot sæbeøje...
Hahaha, sorry, men jeg måtte lige le lidt.
Det må sgu ha' gjort nade!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bamme skriver: Hahaha, sorry, men jeg måtte lige le lidt. Det må sgu ha' gjort nade!
griner også selv af det... Men jo det gjorde ondt... og det gør det stadig... Og sjovt nok griner værkføreren også når man kommer og skal lave en skadesanmeldelse over sådan en ulykke...
Camilla - nu med en Clara med skoldkopper og hun er kun 7 uger
Millebasse skriver: Camilla - nu med en Clara med skoldkopper og hun er kun 7 uger
Åh nej god bedring
De kloge siger at når de er så små så bliver det ikke så slemt
Men stor krammer til jer
SIber
karina - har lige brugt laaang tid på at sætte ting til salg i den blå
og vil nu finde nogle fede motiver fra starwars, på nettet, som jeg kan male på ungernes værelser
nogle der har et godt billede at general grievous eller master yoda??
ka li ja skriver: karina - har lige brugt laaang tid på at sætte ting til salg i den blå og vil nu finde nogle fede motiver fra starwars, på nettet, som jeg kan male på ungernes værelser nogle der har et godt billede at general grievous eller master yoda??
Hvad sælger du?
hahahahaha er det master yoda??!!
jeg sælger en mary halskæde, et D&G ur, en icollage af vivi haacke, og 6 magnus olesen stole.
mangler du nogle af delene??
ka li ja skriver: hahahahaha er det master yoda??!! jeg sælger en mary halskæde, et D&G ur, en icollage af vivi haacke, og 6 magnus olesen stole. mangler du nogle af delene??
Hvad er det for et ur, pic?
Og stolene, hva er det?
KAn jeg søge på dig på DBA?
Bamme skriver: Hvad er det for et ur, pic? Og stolene, hva er det? KAn jeg søge på dig på DBA?
et D&G ur
en icolage - heart beat
6 magnus olesen konferancestole
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128