Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Tynen

Uuuh sweet! Godt råd til hende, der heller ikke fik ringet til lægen i går. Dels fordi jeg bare ikke ORKEDE at bevæge mig ud af huset, om så krig var ved at bryde ud, dels fordi øjet så bedre ud end dagen før (men nu igen ikke just er hverken kønt eller åbenbart. )

Men kamillete kan jeg lige klare i dag, er jeg sikker på, så tusind tak for råd.

Knus Birgitte

Her må jeg også lige indskyde en bemærkning:

Vi døjer stadig med Paws øjne - Han kan tit ikke åbne dem om morgenen og så løber de i vand konstant.
hans tårekanaler er ikke udviklede endnu, så skal udblokkes hvis det ikke bliver bedre inden han er blevet 1 år.

Men er det ikke først nu her at lilleprinsen har fået det?

Jeg har fået at vide at man IKKE må bruge kamillete (Men ved faktisk ikke om det kun gælder hvis det er tårekanalerne), men at man skal bruge saltvand og at man SKAL vaske fra næsen og ud  - Ellers kan man tværre baktusserne ind i øjet og i tårekanalen..

Ved ikke om de andre har nævnt dt, men brug en vat-tot til hvert øje.
Der kan være forskellige bakterier i hvert øje nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Millebasse

Tynen skriver:

Ej, hvad nu?
Er du ok?

Ja, jeg er okay...igen..

Filmen knækkede bare lige igår.. Har indtil igår haft Bastian hjemme med skoldkopper i en uge og han har bare ikke været syg af dem, så fuld fart på.. Men han har bare været så grænsesøgende de sidste par dage (sikkert fordi han har kedet sig) og jeg havde sagt nej 100 gange igår og da han så ikke ville sove til middag igår, så orkede jeg bare ikke mere.. Puha, synes det var hårdt.. Ville bare gerne være den der overskudsmor til 2, som da sagtens kan klare en bette pige på 6 uger og en syg dreng og hus og hjem på en gang.. Men nej, det kunne jeg ikke desværre.. Så tog mig lige en tudetur foran knægten (ikke smart - I know), men kunne bare ikke lige se mig ud af situationen..

Tak fordi du spurgte

Anmeld

11. marts 2010

Tynen

Millebasse skriver:

Ja, jeg er okay...igen..

Filmen knækkede bare lige igår.. Har indtil igår haft Bastian hjemme med skoldkopper i en uge og han har bare ikke været syg af dem, så fuld fart på.. Men han har bare været så grænsesøgende de sidste par dage (sikkert fordi han har kedet sig) og jeg havde sagt nej 100 gange igår og da han så ikke ville sove til middag igår, så orkede jeg bare ikke mere.. Puha, synes det var hårdt.. Ville bare gerne være den der overskudsmor til 2, som da sagtens kan klare en bette pige på 6 uger og en syg dreng og hus og hjem på en gang.. Men nej, det kunne jeg ikke desværre.. Så tog mig lige en tudetur foran knægten (ikke smart - I know), men kunne bare ikke lige se mig ud af situationen..

Tak fordi du spurgte

Årh nej  Jeg forstår dig dælme godt.

Det er sgu hårdt at skulle leve op til alle de forventninger man har til sig selv, men du er ikke den eneste det er sket for.
Seriøst - Jeg kan få helt sved på panden hvis jeg ved at jeg er alene med 2 stks. børn lige i tiden.
- Specielt fordi den ene af dem gør ALT hvad hun kan for at prøve grænser af 

Men godt at det ikke er noget "alvorligt" og at du er ok igen.

Anmeld

11. marts 2010

Millebasse

Tynen skriver:

Årh nej  Jeg forstår dig dælme godt.

Det er sgu hårdt at skulle leve op til alle de forventninger man har til sig selv, men du er ikke den eneste det er sket for.
Seriøst - Jeg kan få helt sved på panden hvis jeg ved at jeg er alene med 2 stks. børn lige i tiden.
- Specielt fordi den ene af dem gør ALT hvad hun kan for at prøve grænser af 

Men godt at det ikke er noget "alvorligt" og at du er ok igen.

Ja, de værste forventninger er dem man har til sig selv...

Idag har han været i børnehave og jeg har fået mig en fornyet omgang energi og havde total overskud til ham da han kom hjem og han var bare så dejlig som han plejer at være, så det var skønt!

Må indrømme at jeg frygter de tre dage der er op til påsken, for der har børnehaven lukket og manden er på arbejde..

Anmeld

11. marts 2010

Nadi

Dit lys brændte ud med alt for stor hast, men mindet om dig er for evigt brændt fast

Nadi - savner min mormor, men livet går videre og det er dejligt at jeg har min fantasiske mand, min vidunderlige dreng og min skønne datter hos mig!

Anmeld

11. marts 2010

Tynen

Millebasse skriver:

Ja, de værste forventninger er dem man har til sig selv...

Idag har han været i børnehave og jeg har fået mig en fornyet omgang energi og havde total overskud til ham da han kom hjem og han var bare så dejlig som han plejer at være, så det var skønt!

Må indrømme at jeg frygter de tre dage der er op til påsken, for der har børnehaven lukket og manden er på arbejde..

Det der nok overraskede mig mest, var at jeg bare havde dage hvor jeg slet ikke kunne rumme dem begge 2 på en gang.
Sådan havde jeg slet ikke forestillet mig at jeg skulle agere "Mor til 2"
Jeg følte ikke jeg lavede andet end at sige "Vent lige lidt..." , " 2 sek. Jeg skal liiiige", "Nej, du må ikke!", "Lad nu være!", "Vær lige stille, Paw skal til at sove!" og bla bla.. Jeg var ved at brække mig over mig selv - Specielt fordi at alle andre bare virkede til at rumme en masse overskud som jeg åbenbart ikke var i besiddelse af

Men det er ufatteligt så meget energi man får af at sende den store afsted
Specielt efter sådan en uge med sygdom (Selvfølgelig uden at ungen ved at den er syg), afbrudt nattesøvn og en baby uden fast rytme

Skal vi ikke krydse fingre for at vi kommer igennem påsken på egen hånd uden at nogen lider overlast?!
Jeg frygter den sgu også lidt

Anmeld

11. marts 2010

Millebasse

Uh, du skriver det så godt! Det er lige sådan jeg har haft det de her dage.. Følte bare at jeg ikke lavede andet end at irrettesætte Bastian, selvom vi legede koncentreret hver gang Clara sov, så han ikke følte at al min tid gik med Clara..

Men jeg håber da at overskudet lige pludselig kommer, men mon ikke man også lige skal vende sig til den nye verden som mor til 2 som er hjemme på en gang?!

Vi krydser for at påsken bliver fredelig og med glade unger

Anmeld

12. marts 2010

Siber

Siber - har sendt sine forældre tilbage til DK igen, det var sku dejligt med besøg!

Anmeld

12. marts 2010

Hyner

Henriette -alene hjemme med hovedpine.

Anmeld

12. marts 2010

ka li ja

karina - har lige puttet mine unger, I SAMME SENG!!! det er jeg meget spændt på.. tror nu ikke selv på det holder.... men krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.