Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

birgittemarie

ka li ja skriver:

hvorfor trist søde???

Nårh, du er sød at spørge.

Jeg tror simpelthen det bare var regulær tandlægeskræk. Jeg skulle til et alt for længe udsat tandlægebesøg i dag og det fik vist gyst mig helt i gulvet. Men nu er det overstået og jeg er godt tilfreds igen -  omend jeg skal tilbage igen og have lavet tusind ting, men nu ved jeg i det mindste, hvad jeg har at gøre med.

Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Lene76

Lene- jubiii ferie......... æv med et syg dreng, temp på 39,4 håber han er bedre imorgen så jeg måske kan få lavet noget af det jeg har planlagt.

Anmeld

15. marts 2010

Kaufie

Mette, har netop fået at vide, at endnu en onkel er afgået ved døden. Det var så de to, der var gamle og syge - SÅ STOPPER VI, ikk' oss'?!!

Anmeld

16. marts 2010

Hyner

Hyner -skal hen til svigerfar og få zoneterapi kl 9..... Lækkert!

Anmeld

16. marts 2010

BK

Betina - Hvis øje holdt stævnemøde med en stol i går (på arbejde)... Resultat et vældig flot sæbeøje...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. marts 2010

ka li ja

birgittemarie skriver:

Nårh, du er sød at spørge.

Jeg tror simpelthen det bare var regulær tandlægeskræk. Jeg skulle til et alt for længe udsat tandlægebesøg i dag og det fik vist gyst mig helt i gulvet. Men nu er det overstået og jeg er godt tilfreds igen -  omend jeg skal tilbage igen og have lavet tusind ting, men nu ved jeg i det mindste, hvad jeg har at gøre med.

Knus Birgitte

åååhh kender det alt for godt.... jeg var også hos tandlægen i november... jeg tudede første dag jeg var der, og der kiggede han kun.. og 2 gang gik han lige så stille i gang... jeg havde min søster med hver gang.. jeg er såååå bange... og regningen lød på 8000kr... efter 10 år uden tandlægebesøg...

men godt du kom afsted. og selvom det er dyrt. er det sgu dejligt man endelig nossede sig afsted... nu kan jeg klarer 10 år mere før er regningen ikke betalt hihi

skulderklap til dig

Anmeld

16. marts 2010

Susan1978

Susan som skal i teateret med sin lillesøster i aften..  (julegave fra min søs)

Anmeld

16. marts 2010

Millebasse

Camilla - skal bare have mit daglige colafix!!

Anmeld

16. marts 2010

Nadi

Nadi - glad for at være hjemme igen

Anmeld

16. marts 2010

Kaufie

Mette, skal på førstehjælpskursus hele dagen i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.