Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadi skriver: nadi - som havde glemt hvor meget gnu man kommer til at lugte af når hormonerne raser i kroppen på en
nadi - som havde glemt hvor meget gnu man kommer til at lugte af når hormonerne raser i kroppen på en
Åhhhh ja det kan jeg godt huske.
Men det er sku det hele værd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Joan der undre sig over at den bette ikke vil sove i dag pleje. Tror der er noget galt...
hahaha heidi lettere underlig idag..
har grint hele dagen... også af tandlægen.. lol
nu med 0 huller jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
har ikke haft et eneste hul i mine bisser siden jeg smed mælketænderne..
Joan ( Smallie ) skriver: Åhhhh ja det kan jeg godt huske. Men det er sku det hele værd
Bestemt, men mindre ubehagelig når man ligger ned og ammer
Nadi skriver: Bestemt, men mindre ubehagelig når man ligger ned og ammer
Ja ved jeg så ikke har aldrig kunne ligge ned og amme.
Kom du af med brikkerne??
Joan ( Smallie ) skriver: Ja ved jeg så ikke har aldrig kunne ligge ned og amme. Kom du af med brikkerne??
Åh det er jeg glad for at jeg kan, er simpelthen for træt om natten til at sidde op.
JEP, det gjorde jeg Har total optur over det!!
Nadi skriver: Åh det er jeg glad for at jeg kan, er simpelthen for træt om natten til at sidde op. JEP, det gjorde jeg Har total optur over det!!
For hulan det er sku da bare fedt for dig.
Og meget nemmer vil jeg tro. (hat aldrig prøvet det)
Joan ( Smallie ) skriver: Joan der undre sig over at den bette ikke vil sove i dag pleje. Tror der er noget galt...
er hun lige startet el?????
nogen børn reagere nemlig ved enten så sover de mere end de "plejer" el osse så nægter de at sove også er der osse dem der ik vil spise.......
Ta en snak med dperen det plejer at hjælpe
Lene76 skriver: er hun lige startet el????? nogen børn reagere nemlig ved enten så sover de mere end de "plejer" el osse så nægter de at sove også er der osse dem der ik vil spise....... Ta en snak med dperen det plejer at hjælpe
Nej hun startet den 1 nov så det er ikke det der er galt. Og hun har kunne sove der over.
Har lige haft hende hjemme i 5 dage hvor hun har sovet godt 3 timer til middag og idag har så kun sovet 1,45 min over ved dp idag. Og så må hun jo have en lur for at kunne være nogenlunde frisk til at spise til aften.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128