Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ka li ja skriver: fedt!!! jeg får knap 600 men dem tager de... jeg tror sgu jeg skylder dem væk.
fedt!!!
jeg får knap 600 men dem tager de... jeg tror sgu jeg skylder dem væk.
nåhh det var da ærgeligt..men en dejlig let måde at betale gæld tilbage på Hvad er det de kloge siger..easy come easy go. Op med humøret vi har jo altid næste år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marie - har været til hundekonkurrence i dag... øjner en lille chance for en DM-plads til sommer
Mette, har med held puttet William, der ellers sov 3,5 times middagslur i dag - gad vide hvor tidligt han vågner i morgen??
Marie - skider på det hele, og bage er stooor kage... som hun planlægger at spise det meste af selv!!
Henriette -atter engang godt snottet og Emma hostersom en søløve....
Hyner skriver: Henriette -atter engang godt snottet og Emma hostersom en søløve....
Same here
Lise - glad for at weekenden er overstået Selvom jeg er glad for drengern, så er det nu også rart med noget RO!!!
PS: Baby - Kom uuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!!!!!
karina - trææææææt, ovenpå en rigtig god weekend. og i dag kommer mine børn hjem, juhuuuuuuuu
nadi - som havde glemt hvor meget gnu man kommer til at lugte af når hormonerne raser i kroppen på en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128