Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stumpen skriver: Jamen jeg tror ikke der er mere end det, tror kun det er dem der er nået at blive venner med hende som har set billederne i fuld størrelse... Som PLUSmedlem kan du jo lukke alt ned, så det kun er venner der kan se dit profilbillede i fuldstørrelse, din dagbog, venner osv...
Jamen jeg tror ikke der er mere end det, tror kun det er dem der er nået at blive venner med hende som har set billederne i fuld størrelse... Som PLUSmedlem kan du jo lukke alt ned, så det kun er venner der kan se dit profilbillede i fuldstørrelse, din dagbog, venner osv...
hrum..... det bliver da godt nok værre og værre med det profil-tamtam..... tak for det.
Jannie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
heaven skriver: hrum..... det bliver da godt nok værre og værre med det profil-tamtam..... tak for det. Jannie
Tænker lidt at jeg ikke længere tror det er "syge personer" som flere skriver, men personer der følger med på sidelinjen og synes det er sjovt at se hvordan hønsegården raser når det bliver opdaget...
Stumpen skriver: Tænker lidt at jeg ikke længere tror det er "syge personer" som flere skriver, men personer der følger med på sidelinjen og synes det er sjovt at se hvordan hønsegården raser når det bliver opdaget...
hønsegården?? ej, er da helt lost nu, hvad mener du dog??
heaven skriver: hønsegården?? ej, er da helt lost nu, hvad mener du dog?? Jannie
boooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk goooookkkk
Mie A skriver: boooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk goooookkkk
- og det bliver da godt nok værre og værre....
heaven skriver: - og det bliver da godt nok værre og værre.... Jannie
Der er bare nogle mennesker der føler trang til at kommentere ALT!
Mie A skriver: Der er bare nogle mennesker der føler trang til at kommentere ALT!
er der det??? hvem kan det dog være??? synes ikke lige jeg kan pege på nogen profiler der er specielt fremtrædende... hehe...
Mie - med en søn der nægter at sove - Hvor meget sukker var der i den kage, Susan??
mikkel nu med skoldkopper... men kun i munden
det bette pus har sovet i vores seng i nat.. han havde da godt nok en del omgang feber... lille pus..
og så er han sur på sin tunge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128