Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Joan der har en unge der ikke viL sove, og som er ked og træt af det altid er mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Joan ( Smallie ) skriver: Joan der har en unge der ikke viL sove, og som er ked og træt af det altid er mig
hvaa kan manden ikke hjælpe lidt?
Henriette -som ligger dagens planer med det vildeste morgengarn
Tut - som lige har lavet broccolisalat, lakseroulade, hvidløgsdressing og salat klar til aftens besøg. Så skal der kun loaves bagekartofler og T-bone's.
Tut skriver: Tut - som lige har lavet broccolisalat, lakseroulade, hvidløgsdressing og salat klar til aftens besøg. Så skal der kun loaves bagekartofler og T-bone's.
Savle savle savle
Rikke - Har sendt 2 prinsesser i børnehave, de ville sku ikke være gulerod, hondbær, klovn, tandpasta, bi osv jeg prøvede. Men det går vel over igen det der prinsesse halløj
Lise - vågnede op til The Blob i køleskabet (advarsel: tænk dig godt om inden du laver dobbelt portion af bolledej, der skal hæve i køleskabet om natten)
Rikke - sidder og ser NRK super med to tøser. Og som får besøg fra DK i dag, jubi!
Anjas bette baby er 7 mdr i dag
Anja -der virkelig ikke forstår hvad man får ud af at lave falske profiler... og tror sku der er gået sport i det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128