Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camilla - har haft besøg af sundhedsplejersken og har nu en baby der vejer 4 kg!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anja - mega træt efter en dag med hele 9 undervisningslektioner ! Og desværre ser de næste 5 onsdag også sådan ud
Mette, som er bange for manden ikke kan huske sit løfte fra i nat "...hvis du tager ham i nat skal jeg nok tage resten af ugen"
Ham= meget drømmende dreng, der kalder på sin MOAR, men sover når man kommer derind....
Kaufie skriver: Mette, som er bange for manden ikke kan huske sit løfte fra i nat "...hvis du tager ham i nat skal jeg nok tage resten af ugen" Ham= meget drømmende dreng, der kalder på sin MOAR, men sover når man kommer derind....
Hvis ikke han husker det, så ryst ham til han vågner..
Susan - nu ejer af Iphone
Nadi - har to sovende børn på sofaen mon man skulle joine dem
Louise - nu snart med nr 2 bil i indkørslen, banken har i hvertfald sagt go for at låne os pengene til den, så helt sort ser det da vist ikke ud med finanserne mere og som om bare 4 år kan se frem til at ha 7500 kr mere om måneden after alt er betalt...... fååårrrkkk det bliver dejligt
Nadi skriver: Nadi - har to sovende børn på sofaen mon man skulle joine dem
Det ville jeg have gjort hvis det var mig
Camilla - hvis søn har sidste dag i dagplejen imorgen Så starter han i børnehave på mandag
Lise - nu på barsel og med MEGET livlig baby i maven. Det har stået på i timevis og det er lige før det er for meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128