Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Millebasse

Camilla - har haft besøg af sundhedsplejersken og har nu en baby der vejer 4 kg!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Anja

Anja  - mega træt efter en dag med hele 9 undervisningslektioner ! Og desværre ser de næste 5 onsdag også sådan ud

Anmeld

10. februar 2010

Kaufie

Mette, som er bange for manden ikke kan huske sit løfte fra i nat "...hvis du tager ham i nat skal jeg nok tage resten af ugen"

Ham= meget drømmende dreng, der kalder på sin MOAR, men sover når man kommer derind....

Anmeld

10. februar 2010

Stumpen

Kaufie skriver:

Mette, som er bange for manden ikke kan huske sit løfte fra i nat "...hvis du tager ham i nat skal jeg nok tage resten af ugen"

Ham= meget drømmende dreng, der kalder på sin MOAR, men sover når man kommer derind....

Hvis ikke han husker det, så ryst ham til han vågner..

Anmeld

11. februar 2010

Susan1978

Susan - nu ejer af Iphone 

Anmeld

11. februar 2010

Nadi

Nadi - har to sovende børn på sofaen  mon man skulle joine dem  

Anmeld

11. februar 2010

Louise mortil4

Louise - nu snart med nr 2 bil i indkørslen, banken har i hvertfald sagt go for at låne os pengene til den, så helt sort ser det da vist ikke ud med finanserne mere og som om bare 4 år kan se frem til at ha 7500 kr mere om måneden after alt er betalt...... fååårrrkkk det bliver dejligt

Anmeld

11. februar 2010

Millebasse

Nadi skriver:

Nadi - har to sovende børn på sofaen  mon man skulle joine dem  

Det ville jeg have gjort hvis det var mig

Anmeld

11. februar 2010

Millebasse

Camilla - hvis søn har sidste dag i dagplejen imorgen   Så starter han i børnehave på mandag

Anmeld

11. februar 2010

Lise

Lise - nu på barsel og med MEGET livlig baby i maven. Det har stået på i timevis og det er lige før det er for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.