Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Lise

Stumpen skriver:

Anja -der virkelig ikke forstår hvad man får ud af at lave falske profiler... og tror sku der er gået sport i det...

Nogen nye???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Stumpen

Lise skriver:

Nogen nye???

Se på øffen -selvfølgelig skal der laves stor debat om det i stedet for bare at skrive til Henrik...

Anmeld

13. februar 2010

Lise

Stumpen skriver:

Se på øffen -selvfølgelig skal der laves stor debat om det i stedet for bare at skrive til Henrik...

HA - sagde lige til de andre hos Anja idag at den da måtte være fake den profil

Anmeld

13. februar 2010

Stumpen

Lise skriver:

nah glem det sender lige en pb..

Anmeld

13. februar 2010

heaven

Lise skriver:

har også læst den tråd på øffen nu her - har dog ikke læst noget om den profil, eller rettere læst noget profilen har skrevet?? Hvor findes det, nu er jeg jo pludselig nysgerrig......??

Jannie - nysgerrig

Anmeld

13. februar 2010

Lise

Stumpen skriver:

nah glem det sender lige en pb..

Anmeld

13. februar 2010

Stumpen

heaven skriver:

har også læst den tråd på øffen nu her - har dog ikke læst noget om den profil, eller rettere læst noget profilen har skrevet?? Hvor findes det, nu er jeg jo pludselig nysgerrig......??

Jannie - nysgerrig

Ved kommende har haft lukket sin profil, men du kan se billeder på forsiden....

Anmeld

13. februar 2010

heaven

Stumpen skriver:

Ved kommende har haft lukket sin profil, men du kan se billeder på forsiden....

øhhhh, - det får jeg ikke så meget ud af... hvorfor er det så hemmeligt, om man må spørge??

Jannie

Anmeld

13. februar 2010

Mie A

heaven skriver:

Jannie - nysgerrig

Personen har ikke skrevet nogle indlæg. Det eneste sted "den" har skrevet er i sin profil. Men enhver ville da kunne gætte at det er fake... en 19 årig fra kbh med femlinger... hmmmmmm som om!!

Anmeld

13. februar 2010

Stumpen

heaven skriver:

øhhhh, - det får jeg ikke så meget ud af... hvorfor er det så hemmeligt, om man må spørge??

Jannie

Jamen jeg tror ikke der er mere end det, tror kun det er dem der er nået at blive venner med hende som har set billederne i fuld størrelse... Som PLUSmedlem kan du jo lukke alt ned, så det kun er venner der kan se dit profilbillede i fuldstørrelse, din dagbog, venner osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.