Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kaufie skriver: Mette, som både har spist is, dabadeller, havregrød, popcorn, pizza og ostemad til dessert....... i den rækkefølge ca..... William fandt en pose med legemad....
Mette, som både har spist is, dabadeller, havregrød, popcorn, pizza og ostemad til dessert....... i den rækkefølge ca..... William fandt en pose med legemad....
hahahahahaah trode sku lige du mente det for reel du havde ædt alt det..... lol
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trine - Synes at jeg i løbet af en måned har modtaget al det uheld man kan forvente i løbet af et helt år Jeeez, hvor jeg trænger til sol og sommer!
Lise - synes tiden er så knap efter jeg er gået på barsel... jeg skal både nå at hente barn idag, og...ehm...tænke på aftensmad...og..sådan noget.
Henriette -skal igang i juniors værelse i dag. Den står på slibning og vaskning af træværk og () radiator... Puha dvs ned på knæ...
Rikke - har kollegaer der melder sig syg/barn syg hele tiden, jeg bliver snart sindsyg! oven i hatten er Johanna syg, men det tager farmand sig af!
heidi smadret efter en lang dag på arbejde..
og nu med ondt i hofteledne.. suk
Marie, der (ret ufrivillgt) har fået nyt underwater-tema på skærmen efter at have hældt en halv liter vand ud over pc'en....
sårn ca sårn her ser det ud... bortset fra scuba-duden , altså.. måske?
ivfmarie skriver: Marie, der (ret ufrivillgt) har fået nyt underwater-tema på skærmen efter at have hældt en halv liter vand ud over pc'en.... sårn ca sårn her ser det ud... bortset fra scuba-duden , altså.. måske?
hæ hæ hæ....
Marie - skulle have holdt lille-mor aften med manden, men nu er jeg bare for træææt.... Målet må være at ramme toppen af side 200, og SÅ i seng!
Marie - never mind side 200, jeg vil i seng NU!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128