Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

heaven

Jannie - der håber hun kan nå side 200??

- Og det kunne jeg så......-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Nadi

bette skriver:

haha whaaat hvor kom de dog fra

Pas, men det var nu meget hyggeligt

Ej det var nogle piger som var ud at rasle og de havde simpelthen valgt at gøre det på hesteryg. Den ene hest havde de så valgt at klæde ud som ko...

Men vi slap da billigt, tre æbler så var de tilfredse

Anmeld

16. februar 2010

Lene76

Lene- har haft en dejlig dag men mine egene smat dpunger.... også et fed spinning time på ny cykel så fedt.....

nu vil jeg hoppe i kasse så jeg kan være klar til en dag i legestue imorgen

nat nat piger

Anmeld

17. februar 2010

Lise

Lise - med smerte ca hvert 5. minut  Vil egentlig bare gerne sove..

Anmeld

17. februar 2010

Hyner

Lise skriver:

Lise - med smerte ca hvert 5. minut  Vil egentlig bare gerne sove..

Skal du kalve???? Eller er det bare brokke smerter??

Anmeld

17. februar 2010

Hyner

Hyner -der skal transporterer Emma fra ferie hos far, til ferie hos mormor og morfar.. Åhh hvor jeg savner hende den lille purk.

Anmeld

17. februar 2010

linemus

Line - der bare må af med hvor seriøst dårlig morgenen har været bare fordi vi stod en halv time for sent op og ungerne var mega trætte og umulige hvilket resulterer i en umulig og rasende mor, der heldigvis har faren til at holde den sidste gravide tå nede på jorden. For ikke at nævne en dårlig aften igår, hvor Sebastian kommer stavrende halvt sovende og ikke kan forstå hvorfor han har lort på buksebenet - igen, godt med en far, der kan se lidt mere logisk på sagen end moren, det bare hopper fortvivlet op og ned, fordi ungen også har lort på foden og hånden = lort overalt på seng og samtlige gulve han har betrådt og badet ovenpå virker ikke så lortebarnet skulle fragtes nedenunden... Pyh, jeg stopper her - må hellere igang med jobbet. Go' dag! (håber jeg).

Anmeld

17. februar 2010

Lise

Hyner skriver:

Skal du kalve???? Eller er det bare brokke smerter??

Det gik heldigvis i sig selv efter to timer - orkede det ikke rigtigt, og har ikke engang haft barsel en uge endnu  Og så skal jeg mødes med veninde til brunch om to timer... har slet ikke tid til at føde idag.

Anmeld

17. februar 2010

Lise

linemus skriver:

Line - der bare må af med hvor seriøst dårlig morgenen har været bare fordi vi stod en halv time for sent op og ungerne var mega trætte og umulige hvilket resulterer i en umulig og rasende mor, der heldigvis har faren til at holde den sidste gravide tå nede på jorden. For ikke at nævne en dårlig aften igår, hvor Sebastian kommer stavrende halvt sovende og ikke kan forstå hvorfor han har lort på buksebenet - igen, godt med en far, der kan se lidt mere logisk på sagen end moren, det bare hopper fortvivlet op og ned, fordi ungen også har lort på foden og hånden = lort overalt på seng og samtlige gulve han har betrådt og badet ovenpå virker ikke så lortebarnet skulle fragtes nedenunden... Pyh, jeg stopper her - må hellere igang med jobbet. Go' dag! (håber jeg).

Øv! Nogle gange er det bare dejligt at få lov at slippe ud af huset og komme på arbejde... Håber du får en dejlig dag!

Anmeld

17. februar 2010

Hyner

Lise skriver:

Det gik heldigvis i sig selv efter to timer - orkede det ikke rigtigt, og har ikke engang haft barsel en uge endnu  Og så skal jeg mødes med veninde til brunch om to timer... har slet ikke tid til at føde idag.

Nårh okay, jamen så venter du da bare et par dage mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.