Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Hyner

Tynen skriver:

Ej, swwy!!!!

Jamen øh... Gulerødder og æbler er da også .. ehm.. ligeså godt som chips.. eller nowet

Year right woman...... Der vandt du da lige et kick in the ass....

your big

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Tynen

Nadi skriver:

Ja jeg har det lidt bedre idag, men er stadig meget hormonella. Kan slet ikke styre det og det går desværre ud over Dennis

Og jeg kender da kun alt for godt det der med at overdramatisere tingene. Det er bare ikke sjovt!

Nadi - der kun har tudet tre gange idag

Hvad græder du over?
Mit var primært at jeg følte at jeg ikke kunne overskue min nye situation - Pisse hårdt og bundfrustrerende.

Jeg ville simpelthen så godt kunne skrive et par guldkorn til dig, men jeg fandt aldrig noget passende da jeg selv sad i det.

Det er skide frustrerende, men det bliver godt igen!
I promise!!

Anmeld

10. februar 2010

Nadi

Tynen skriver:

Hvad græder du over?

Jamen det er en masse ting.
Jeg er mega sentimental, og total lykkelig over at jeg har Dennis og nu to skønne, dejlige, glade og veltilpasse børn  Alligevel er jeg enormt gal på Dennis, fordi han er kommet til at sige som han ikke måtte; og samtidig synes jeg det er synd for ham for han fik det rigtig dårligt over at han var kommet til at sige det. Men når jeg så viser at jeg er ked af det, bliver han sur på mig, og det har heller ikke lige hjulpet på situationen.

Ja jeg er vist bare pisse forvirret i mit hoved  men jeg fik snakket med Dennis om det i aftes. Så håber det har kunne sætte en dæmper på alt tuderiet

Anmeld

10. februar 2010

Lise

Lise - er man kedelig hvis man ikke gider gætte alder på alle mulige man ikke aner hvem er???

Anmeld

10. februar 2010

Hyner

Lise skriver:

Lise - er man kedelig hvis man ikke gider gætte alder på alle mulige man ikke aner hvem er???

LOL..... OZ mig oz mig..... Har tænkt det samme

Anmeld

10. februar 2010

Stumpen

Lise skriver:

Nope... Har overvejet at spørge henrik om vi ikke kan få en ny kategori der hedder "lege for voksne"

Anmeld

10. februar 2010

Tynen

Trine - Glemte at jeg var startet på kur idag!

Anmeld

10. februar 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Nope... Har overvejet at spørge henrik om vi ikke kan få en ny kategori der hedder "lege for voksne"

LOL!

Anmeld

10. februar 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Trine - Glemte at jeg var startet på kur idag!

også svært at nyde ude&hjemme med agurkstænger...

Anmeld

10. februar 2010

Joan ( Smallie )

Joan der har en søn der mener at grunden til man har ko lort under sine støvler er fordi man har trådt på en ko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.