Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

Tynen

Trine - Sulten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

ka li ja

Tynen skriver:

Trine - Sulten

er du ikke altid det

Anmeld

29. december 2009

Muffinmus

Tynen skriver:

Trine - Sulten

Maria- ENDNU mere sulten end Trine....

Anmeld

29. december 2009

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

Maria- ENDNU mere sulten end Trine....

Efter hvad??

Anmeld

29. december 2009

Mary

Maria - kan efterhånden ånde lettet op  Julianes fødselsdag bliver vist ikke Dictes  

Anmeld

29. december 2009

Mie A

Mary skriver:

Maria - kan efterhånden ånde lettet op  Julianes fødselsdag bliver vist ikke Dictes  

Dejligt! og Stort Tillykke med hende. Så kan du jo også lige springe torsdag over

Hvad med de to andre - er de født før eller efter termin??

Anmeld

29. december 2009

Mary

Mie A skriver:

Dejligt! og Stort Tillykke med hende. Så kan du jo også lige springe torsdag over

Hvad med de to andre - er de født før eller efter termin??

Juliane 2 dage før, Annika 5 dage efter  Så det kan vist gå begge veje! Vil hellere føde torsdag end fredag.... tror det må være røvsygt at have fødselsdag 1.januar  

Tror bare sådan på i morgen......  Hehe......men læg nu ikke for meget i det. Jeg plejer jo at skuffe mig selv FÆLT!

Anmeld

29. december 2009

Lene76

sender en veestorm frem til dig maria , og hvis alle andre osse gør det så må der da ske noget hehe  tillykke med Juliane idag.

Anmeld

29. december 2009

Lene76

Wiiiiiiii Loggi kommer på imorgen måtte bare lige ud med det

og nu vil jeg hoppe i kassen så jeg kan være frisk til imorgen hvor turen går til tyskland.

Anmeld

29. december 2009

Louise mortil4

Louise som bare sys avatar er den bedste film der er kommet ud i 2009, selv slår den 2012. Den skal da helt sikkert ses igen, den kan jo køre i morgen når jeg skal ha bulen rydet til torsdag, glæder mig allerede ...... not.

Sender lige en mega vestorm afsted til Maria, nu er det vist sikkert igen Tillykke med datteren idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.