Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

Tynen

Trine - Var i Bilka kl. 19-2030 igår - Wow! Følte mig sgu helt kriminel (Også selvom børn og mand var med )
Kan leve højt på den tur de næste 4 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

ka li ja

Tynen skriver:

Trine - Var i Bilka kl. 19-2030 igår - Wow! Følte mig sgu helt kriminel (Også selvom børn og mand var med )
Kan leve højt på den tur de næste 4 måneder

hahahahaha 1½ time det bruger man da nemt i bilka

godt du kommer lidt ud

Anmeld

30. december 2009

Louise mortil4

Louise som glæder sig sindsygt til at blive luftet på indkøbsturen ieftermiddag sammen med manden og ungerne, kommer man så for lidt ud?? Også  har ungerne præsteret at sov til kl 8.55 det trængte deres mor sgu til

Anmeld

30. december 2009

Hyner

Henriette -ned med julepynt- gøre rent og så frem med nytårshalløjet.... gaaab hvor kunne det være hyggeligt hvis vi var to, men fyren er jo på job

Anmeld

30. december 2009

Millebasse

Camilla - 3 uger til termin og med de slemmeste plukkeveer og mælk i babserne!!!

Anmeld

30. december 2009

Anja

Anja   - med to morsyge unger (de kan vist ikke tåle at holde ferie), et hus der nu er ryddet for julepynt og en stue jeg lige har omrokeret møbler i  - der skal jo ske lidt nyt ind imellem

Anmeld

30. december 2009

linemus

Anja skriver:

Anja   - der ikke kan klage over børn, der står tidligt op, den sidste uge har vi tidligst været oppe 7.30 og nogle dage har den endda næsten været 9 ! MEN gruer så lidt for mandag morgen, hvor vi igen skal være ude af døren 7.10

Må jeg ikke høre, hvordan I gør om morgenen? Og hvornår I står op? I er vel to om det ikke?

Kasper har nemlig fået nyt job (samme sted), så han skal til at arbejde om dagen, men skal køre hjemmefra kl.7, så vi vil gerne have os alle færdige der, men puha - det virker lidt uoverskueligt at skulle op så tidligt... (plejer at vække børn kl.6.30 og være færdige kl.8, men så er jeg også alene om det).

Line - der er spændt på, hvordan det hele går, når vores "nye liv" starter 4. januar.

Anmeld

30. december 2009

Anja

linemus skriver:

Må jeg ikke høre, hvordan I gør om morgenen? Og hvornår I står op? I er vel to om det ikke?

Kasper har nemlig fået nyt job (samme sted), så han skal til at arbejde om dagen, men skal køre hjemmefra kl.7, så vi vil gerne have os alle færdige der, men puha - det virker lidt uoverskueligt at skulle op så tidligt... (plejer at vække børn kl.6.30 og være færdige kl.8, men så er jeg også alene om det).

Line - der er spændt på, hvordan det hele går, når vores "nye liv" starter 4. januar.

Vi sætter vækkeuret til 5.50 og så smutter manden i bad mens jeg ligger og daser i sengen. Når han så er færdig i badet går jeg i bad og han går i køkkenet og gør morgenmad klar, tænder lys og tv og åbner dørene til børnene, så de kan vågne.

Ca 6.15 sidder alle mand ved morgenbordet og spiser  - og ser morgenhår . Ca kl 6.30 går vi i gang med at gøre børnene klar. En af os rydder op og smører madpakke til Jonas mens den anden finder tøj til Jonas og beder ham skifte tøj og tager derefter på skift de to små ud på badeværelse for at få ren ble og rent tøj på. Alle børster tænder og så er det ud og have overtøj på og afsted. Når vi begge er hjemme afleverer den ene i børnehaven og den anden i dp.

De morgener, jeg har dem alene, vækker jeg dem ca 10 minutter tidligere (altså jeg går i bad 5.50 og finder bagefter morgenmad) og så går jeg i gang med at ordne ungerne ca 6.30 ellers når jeg det ikke til tiden for det tager jo også lige 10 minutter ekstra når jeg skal både aflevere i børnehaven og i dp.

Det hele går slag i slag, men det fungere okay og ingen af os stresser om morgenen.

Anmeld

30. december 2009

Kaufie

Mette, har fundet mavemullerne igen efter at have trænet dem med host i en hel måned (!!) Har 4 dage til at blive helt rask - kom så helbred.....

Anmeld

30. december 2009

bette

heidi nu med underlivsbetændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.