Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

linemus

Anja skriver:

Vi sætter vækkeuret til 5.50 og så smutter manden i bad mens jeg ligger og daser i sengen. Når han så er færdig i badet går jeg i bad og han går i køkkenet og gør morgenmad klar, tænder lys og tv og åbner dørene til børnene, så de kan vågne.

Ca 6.15 sidder alle mand ved morgenbordet og spiser  - og ser morgenhår . Ca kl 6.30 går vi i gang med at gøre børnene klar. En af os rydder op og smører madpakke til Jonas mens den anden finder tøj til Jonas og beder ham skifte tøj og tager derefter på skift de to små ud på badeværelse for at få ren ble og rent tøj på. Alle børster tænder og så er det ud og have overtøj på og afsted. Når vi begge er hjemme afleverer den ene i børnehaven og den anden i dp.

De morgener, jeg har dem alene, vækker jeg dem ca 10 minutter tidligere (altså jeg går i bad 5.50 og finder bagefter morgenmad) og så går jeg i gang med at ordne ungerne ca 6.30 ellers når jeg det ikke til tiden for det tager jo også lige 10 minutter ekstra når jeg skal både aflevere i børnehaven og i dp.

Det hele går slag i slag, men det fungere okay og ingen af os stresser om morgenen.

Tak. Det lyder jo som piece of cake. Så må vi se, hvordan vi får kortet morgenmaden ned, så det ikke varer 30-45 min. Gosh, jeg har langsomme børn Men håber det hele bliver noget nemmere, når vi er to om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

linemus

Line - vil nu i seng (efter en snack) og krydser fingre for en nat uden tabte sutter eller vådt sengetøj - Sebastian har nu haft 3-4 nætter i træk uden ble og uden at tisse i sengen. Synes det er flot og håber det fortsætter

Anmeld

30. december 2009

Tynen

linemus skriver:

Line - vil nu i seng (efter en snack) og krydser fingre for en nat uden tabte sutter eller vådt sengetøj - Sebastian har nu haft 3-4 nætter i træk uden ble og uden at tisse i sengen. Synes det er flot og håber det fortsætter

Årh, hvor sejt!  Krydser fingre for at det fortsætter så godt!!!

DT til dig også

Anmeld

30. december 2009

Louise mortil4

Som endelig kan sætte sig tilfreds ned i sofaen for lidt tid, nu er ALT købt ind og kagen står til afkøling så den kan nå at få isen over sig inden vi skal i seng.

Anmeld

30. december 2009

ivfmarie

Marie - med "Vild med Mary hår" efter at have "overtalt" manden til at køre efter chips

Anmeld

30. december 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

Marie - med "Vild med Mary hår" efter at have "overtalt" manden til at køre efter chips

du er dælme såååå hot!!!!!!!  I need your inspiration..

Anmeld

30. december 2009

Susan1978

Susan, har bagt brownies til desserten i morgen og skal snart smække en bacon bolledej i kølern.. så vi kan få morgenfriske nybagte boller i morgen..

Anmeld

30. december 2009

Tynen

Trine - Nu med lovlig baby.dk tid.
Ungerne er installeret i sengene og manden foran fjerneren til Discovery.. Ahhhhhh!

Anmeld

30. december 2009

Anja

Anja   - har lige set "Kandidaten"  - ret god dansk thriller ! Har imens spist det meste af en halv liter is og har som følge der af dårlig samvittighed

Anmeld

30. december 2009

Tynen

Anja skriver:

Anja   - har lige set "Kandidaten"  - ret god dansk thriller ! Har imens spist det meste af en halv liter is og har som følge der af dårlig samvittighed

Arh.. Tag det nu roligt..
Det feder først imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.