Anja skriver:
Vi sætter vækkeuret til 5.50 og så smutter manden i bad mens jeg ligger og daser i sengen. Når han så er færdig i badet går jeg i bad og han går i køkkenet og gør morgenmad klar, tænder lys og tv og åbner dørene til børnene, så de kan vågne.
Ca 6.15 sidder alle mand ved morgenbordet og spiser - og ser morgenhår
. Ca kl 6.30 går vi i gang med at gøre børnene klar. En af os rydder op og smører madpakke til Jonas mens den anden finder tøj til Jonas og beder ham skifte tøj og tager derefter på skift de to små ud på badeværelse for at få ren ble og rent tøj på. Alle børster tænder og så er det ud og have overtøj på og afsted. Når vi begge er hjemme afleverer den ene i børnehaven og den anden i dp.
De morgener, jeg har dem alene, vækker jeg dem ca 10 minutter tidligere (altså jeg går i bad 5.50 og finder bagefter morgenmad) og så går jeg i gang med at ordne ungerne ca 6.30 ellers når jeg det ikke til tiden for det tager jo også lige 10 minutter ekstra når jeg skal både aflevere i børnehaven og i dp.
Det hele går slag i slag, men det fungere okay og ingen af os stresser om morgenen. 
Tak. Det lyder jo som piece of cake. Så må vi se, hvordan vi får kortet morgenmaden ned, så det ikke varer 30-45 min. Gosh, jeg har langsomme børn

Men håber det hele bliver noget nemmere, når vi er to om det.
Anmeld