Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
karina - som har sendt hendes børn ud til deres far, og som nu har "fri" i en uge.
har været ude ved hendes mormor og spise julefrokost rester til aften og nu sidder jeg og hygger mig med youtube og jer gider nemlig ikke glo blekingegade
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bette skriver: heidi nu med ondt i halvdelen af sin tunge..
heidi nu med ondt i halvdelen af sin tunge..
hvorfor kun halvdelen???
ka li ja skriver: hvorfor kun halvdelen???
bette skriver: have no idea... har også lidt ondt i den venstre mandel (det er venstre side af tungen der gør ondt) ... hmm hvis jeg var en ko var jeg sku nok blevet skudt
have no idea... har også lidt ondt i den venstre mandel (det er venstre side af tungen der gør ondt) ... hmm hvis jeg var en ko var jeg sku nok blevet skudt
så er det fandme godt du ikke er det
ka li ja skriver: så er det fandme godt du ikke er det
bette skriver: haha muuuuuuuhhhhhhh
haha muuuuuuuhhhhhhh
pas nu på bette
ka li ja skriver: pas nu på bette
bette skriver: kommer du da efter med jagt geværet???(skynder mig ind under juletræet hvor du ik kan se mig.. )
kommer du da efter med jagt geværet???(skynder mig ind under juletræet hvor du ik kan se mig.. )
haha nej jeg har ikke jagt tegn
smid da det skide træ ud!! det har været jul. det skal måske over i naboens have til nytår
godnat og sov godt
Maria - blev ligefrem vækket af en plukkeve der gjorde AVS SIdder nu bare her og sidder......og kigger lidt mere på uret. Hvorfor kan man ikke bare være ligeglad med plukkeveer indtil de ikke er plukke-veer længere?! Nu kun 4 dage til termin......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128