Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2009

Lise

Lise - synes det er virkelig irriterende at få trælse gaver til trælse butikker, der ikke vil give pengene retur (på trods af at det står på bonnen at de gør det)  - nu indehaver af tilgodebevis på kr 400 til Kop & Kande. Og er i øvrigt en lille smule stresset i bolden efter en tur i den københavnske trafik og på Fisketorvet her til eftermiddag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Mie A

Mie - med benet bundet ind, da manden syntes at jeg skulle have en 2. gradsforbrænding ned ad benet.

Der røg den korte kjole til nytår

Anmeld

28. december 2009

linemus

Mie A skriver:

Mie - med benet bundet ind, da manden syntes at jeg skulle have en 2. gradsforbrænding ned ad benet.

Åh nej, hvad har I dog lavet??

Anmeld

28. december 2009

Anja

Mie A skriver:

Lyder vildt ! Hvad pokker er der sket ?

Anmeld

29. december 2009

Mie A

Jamen han hældte en kop nylavet te ned ad benet på mig. Og så fik jeg ellers lov til at sidde i næsten 3 timer under bruseren... Jeg er godt nok overrasket over hvor meget skade det har gjort. Håber bare at der ikke kommer ar... men tvivler på det

Anmeld

29. december 2009

Susan1978

Mie A skriver:

Jamen han hældte en kop nylavet te ned ad benet på mig. Og så fik jeg ellers lov til at sidde i næsten 3 timer under bruseren... Jeg er godt nok overrasket over hvor meget skade det har gjort. Håber bare at der ikke kommer ar... men tvivler på det

ei for pokker, det var da også uheldigt. 

god bedring.

Anmeld

29. december 2009

Susan1978

susan, som vist skulle være blevet hjemme i sin seng.. tror lille manden har smittet mig..

Anmeld

29. december 2009

ka li ja

karina - som snart vil ned og tage lidt sol. og så vil jeg i viby centret og lurer om de har noget jeg kan forkæle mig selv med

Anmeld

29. december 2009

Lene76

ka li ja skriver:

karina - som snart vil ned og tage lidt sol. og så vil jeg i viby centret og lurer om de har noget jeg kan forkæle mig selv med

viby centeret er osse hyggeligt.... og de har sikkert nogen man ik kan leve uden....  

Anmeld

29. december 2009

ka li ja

Lene76 skriver:

viby centeret er osse hyggeligt.... og de har sikkert nogen man ik kan leve uden....  

ja de havde da lidt

og så fik jeg handlet det sidste inden nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.