Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2009

Lene76

Lene - som tror maria føder i dag mandag  men har hørt at nr 2 og 3 kan være drillefødsler...... men du smutter da dicte ud som en mandel ik pøj pøj søde og godnat

glæder mig over at jeg igen imorgen kan sove længe.... idag stod viktor ik op før kl 11.30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

linemus

Line - er træt af at blive vækket tidligt hver dag i min juleferie og synes efterhånden den er lidt lang, men samtidig er der ikke nok dage tilbage Og som skal være alenemor de næste aftener med en trodsig diskuterende 5-årig og to piger, der jævnligt får de vildeste jeg-vil-ikke flip/skrigeture Og som bare glæder mig til at få barsel

Anmeld

28. december 2009

Anja

Anja   - som lige har opdaget, at der er en hel uge tilbage af juleferien med børnene

- og som  for at Maria føder i dag ELLER på onsdag så Juliane får sin fødselsdag for sig selv

Anmeld

28. december 2009

ivfmarie

linemus skriver:

Line - er træt af at blive vækket tidligt hver dag i min juleferie og synes efterhånden den er lidt lang, men samtidig er der ikke nok dage tilbage Og som skal være alenemor de næste aftener med en trodsig diskuterende 5-årig og to piger, der jævnligt får de vildeste jeg-vil-ikke flip/skrigeture Og som bare glæder mig til at få barsel

Måske skulle vi arrangere en legedate? Jeg er også alenemor (med begyndende børneklaustrofobi.... ) Idag og tirsdag er dog allerede planlagt.

Anmeld

28. december 2009

ivfmarie

Marie - alene hjemme med Freja idag... Spørg lige om tøserne skal shoppe tøj til nytårsfesten

Anmeld

28. december 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Måske skulle vi arrangere en legedate? Jeg er også alenemor (med begyndende børneklaustrofobi.... ) Idag og tirsdag er dog allerede planlagt.

Ja måske kan I komme herud onsdag, når I står op? Her sover vi jo ikke længe mere

jeg skal dog lige høre mormor senere om hun har noget i tankerne...

Anmeld

28. december 2009

Lene76

Lene- klar til at fjerne alt julepynt......  selvom det nu er lidt hyggeligt med pynten

Anmeld

28. december 2009

Susan1978

Susan - som er på arbejde i dag og de næste 2 dage, men i dag vil gå tidlig så jeg kan få byttet, det der skal byttes.

Anmeld

28. december 2009

Lise

Lise - venter på at babyalarmen stopper med at snakke, så jeg kan komme ud og bytte min tekande. SOOOOOOV barn!!!!

Anmeld

28. december 2009

Millebasse

Camilla - nu med uro i hele kroppen, trælse plukveer og massiv halsbrand! ARHHH...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.