Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2009

Tynen

Mary skriver:

Nøøøhhh, men havde dog så heftige plukkeveer, at jeg ikke kunne ligge på hverken den ene eller den anden måde, så det blev med bagdelen i vejret tilpolstret med en varmedunk, og en mand der havde svært ved at finde en grimasse da han kom i seng og så mig sådan  

Tror sgu du føder 010110 - Du kan noget med de datoer der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

birgittemarie

ka li ja skriver:

ååhh nej bm!!! kan sagtens følge dig i det der barne pjadder de mødre kan finde på at komme op med, udfra deres selvmelidenhed....

håber i får en dejlig aften alligevel. og at mor kommer og du bare i aften kan overse at hun er syg/træls. og bare tænke på dine dejlige børn

Tusind tak for ord, sweetheart, de trøstede. Det hjælper altid at andre ved, hvordan man har det.

Desværre blev det rimelig meget ad helvede til, men det er en lang og trælsom historie, som jeg desværre ikke har tid til at levere lige nu. Jeg tror dog, den kommer, når jeg får tid engang, for jeg kunne godt bruge nogle råd eller lige at få vendt sagen med nogle i hvert fald.

Men. Ungerne har været nogle dejlige perlenisser og NM var så sød og glad for alle sine gaver, så det var godt.

Knus B med noget, der minder om brystbetændelse i den ene side...

Anmeld

27. december 2009

ka li ja

birgittemarie skriver:

Tusind tak for ord, sweetheart, de trøstede. Det hjælper altid at andre ved, hvordan man har det.

Desværre blev det rimelig meget ad helvede til, men det er en lang og trælsom historie, som jeg desværre ikke har tid til at levere lige nu. Jeg tror dog, den kommer, når jeg får tid engang, for jeg kunne godt bruge nogle råd eller lige at få vendt sagen med nogle i hvert fald.

Men. Ungerne har været nogle dejlige perlenisser og NM var så sød og glad for alle sine gaver, så det var godt.

Knus B med noget, der minder om brystbetændelse i den ene side...

åhhh søde, håber ikke det er brystbetændelse......

og jeg vil hellere end gerne vende dit mødre brok med dig. jeg ved lidt om hvordan du har det søde.

men godt dine unger var dejlige som altid

Anmeld

27. december 2009

bette

Mary skriver:

Nøøøhhh, men havde dog så heftige plukkeveer, at jeg ikke kunne ligge på hverken den ene eller den anden måde, så det blev med bagdelen i vejret tilpolstret med en varmedunk, og en mand der havde svært ved at finde en grimasse da han kom i seng og så mig sådan  

hahaha whaaaaat den stilling kunne jeg slet slet ikke forstille mig... lol

Anmeld

27. december 2009

BK

Betina - Som ikke forstår logikken i at folk der har råd til at bo i eget hus kan få Økonomisk friplads

Anmeld

27. december 2009

Mary

Tynen skriver:

Tror sgu du føder 010110 - Du kan noget med de datoer der

Det tror min ene jdm også  Hun var med ved Annikas fødsel, så hun er sikker på hun også skal være med 010110 

Anmeld

27. december 2009

..

Rikke, som har ondt i den ene side halsen, føles lidt som halsbetændelse men alligevel ikke.. -ja, har iøvrigt også ondt i maven, det er nok al den julemad

Anmeld

27. december 2009

Mary

Maria - ser De små Einsteins 

Anmeld

27. december 2009

ivfmarie

Mary skriver:

Maria - ser De små Einsteins 

jamen! Så giv dig dog til at føde, kvindemenneske!

Anmeld

27. december 2009

ivfmarie

Marie - har sendt Malten på minijuleferie hos Besserne, Freja er hos Farmor og Farfar, og Casper køber ind til en omgang nachos con carne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.