Min mand vil ikke have flere børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2024

Carina:-)

Panther skriver:

Det kan du have ret i, men når der bliver skrevet så nedrige ting til andre mennesker, og de som regel ikke bliver påtalt at moderatorer, så nægter jeg at sidde det overhørig!

Du er velkommen til at anmelde- hvis du oplever nedrige  svar .

Alle anmeldelser bliver der taget hånd om.

Du ved ikke hvad der sker " bagved" - bare fordi det ikke er offentlige skældud / påtale.  Er ikke ensbetydende med der ikke er dialog imellem den anmeldte og mig.

Jeg kan ikke blokere og smide en hver ud der bliver anmeldt / træder ved siden af i en debat. 

Så ville der være tomt herinde- og det ville de fleste af jer faste brugere nok trods alt være træt af. 

Og de fleste herinde har heller ikke noget at lade andre høre for mhs til ikke altid at huske at debattere sagligt. 

Husk der sidder en person bag tråden- og hun har ikke brug for at I bruger den på at skændes.

Mvh.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2024

Panther

Profilbillede for Panther
Carina:-) skriver:

Du er velkommen til at anmelde- hvis du oplever nedrige  svar .

Alle anmeldelser bliver der taget hånd om.

Du ved ikke hvad der sker " bagved" - bare fordi det ikke er offentlige skældud / påtale.  Er ikke ensbetydende med der ikke er dialog imellem den anmeldte og mig.

Jeg kan ikke blokere og smide en hver ud der bliver anmeldt / træder ved siden af i en debat. 

Så ville der være tomt herinde- og det ville de fleste af jer faste brugere nok trods alt være træt af. 

Og de fleste herinde har heller ikke noget at lade andre høre for mhs til ikke altid at huske at debattere sagligt. 

Husk der sidder en person bag tråden- og hun har ikke brug for at I bruger den på at skændes.

Mvh.

Jeg anmelder ofte (mest spam). Og jeg synes derimod det er vigtigt, at der “offentligt” tages afstand fra det, der blev skrevet fra Tip!, hvorfor jeg (og andre) skrev i tråden. Nu er der fx gået små 20 timer og en nattesøvn - det synes jeg ikke, at en bruger skal være alene med så direkte at blive kaldt en dårlig mor. Husk at der sidder en bruger bag GodKarma. Og jo, der er nogle, der gentagne gange skriver rigtig grimme ting, og ikke at blokere pga behovet for brugerkvantitet - det er vist en stråmand.

Og jeg håber bestemt aldrig at jeg har skrevet noget der ligner det, der blev skrevet! 

Anmeld Citér

28. juli 2024

Jeg anmelder ofte (mest spam). Og jeg synes derimod det er vigtigt, at der “offentligt” tages afstand fra det, der blev skrevet fra Tip!, hvorfor jeg (og andre) skrev i tråden. Nu er der fx gået små 20 timer og en nattesøvn - det synes jeg ikke, at en bruger skal være alene med så direkte at blive kaldt en dårlig mor. Husk at der sidder en bruger bag GodKarma. Og jo, der er nogle, der gentagne gange skriver rigtig grimme ting, og ikke at blokere pga behovet for brugerkvantitet - det er vist en stråmand.

Og jeg håber bestemt aldrig at jeg har skrevet noget der ligner det, der blev skrevet! 

Igen - 

Så ser du ikke hvad der sker bagved .

Og mhs til hvor lang tid der er gået fra Godkarma blev kaldt en dårlig mor - der Skallingen komme en anmeldelse OG jeg skal på før jeg ser den.

Drt her er frivilligt arbejde- og jeg er ikke så privigeret at jeg kan sidde heri de 24/7 . Jeg går på flere gange om dagen.  Og tjekker blandt andet for anmeldelser.  Men nej sidder ikke herinde døgnet rundt 

Og har du et problem med hvordan tingene herinde de håndteres - er du velkommen til at sende mig en pb . Så kan du få direkte kontakt til nogen længere oppe i systemet. 

Der er retningslinjerne for hvornår jeg bare må smide folk ud. Og den 1 er dialog .

Det er faktisk yderst sjældent folk ikke tager imod - når jeg skriver til dem.

Men igen - er du utilfreds med håndtering af ( voksne) menneskers opførsel herinde . Så er du velkommen til at klage længere oppe.

Det er også langt bedre frem for at bruge en persons tråd til at diskutere of skændes i. 

God søndag. 

Anmeld Citér

28. juli 2024

Panther

Carina:-) skriver:

Igen - 

Så ser du ikke hvad der sker bagved .

Og mhs til hvor lang tid der er gået fra Godkarma blev kaldt en dårlig mor - der Skallingen komme en anmeldelse OG jeg skal på før jeg ser den.

Drt her er frivilligt arbejde- og jeg er ikke så privigeret at jeg kan sidde heri de 24/7 . Jeg går på flere gange om dagen.  Og tjekker blandt andet for anmeldelser.  Men nej sidder ikke herinde døgnet rundt 

Og har du et problem med hvordan tingene herinde de håndteres - er du velkommen til at sende mig en pb . Så kan du få direkte kontakt til nogen længere oppe i systemet. 

Der er retningslinjerne for hvornår jeg bare må smide folk ud. Og den 1 er dialog .

Det er faktisk yderst sjældent folk ikke tager imod - når jeg skriver til dem.

Men igen - er du utilfreds med håndtering af ( voksne) menneskers opførsel herinde . Så er du velkommen til at klage længere oppe.

Det er også langt bedre frem for at bruge en persons tråd til at diskutere of skændes i. 

God søndag. 

Nej, det påstår jeg heller ikke, at jeg gør - netop derfor skriver jeg det offentligt. Men man kunne da fx overveje at bede folk om at undskylde, hvis de har overtrådt retningslinjerne, så det er tydeligt, at man skal stå til ansvar for, hvad man skriver på sitet. Du vil fx godt tage en diskussion offentligt i tråden med mig - der kunne du jo også bare have skrevet privat.

Jeg har i øvrigt ikke ment, at du personligt bør være på 24/7, eller at du personligt har lavet en fejl. Synes jeg, at Baby-sitet slipper billigt fra det ansvar, det er at have en offentlig platform ved at have (én?) frivillig moderator? Ja! Men nej, jeg har ikke behov for at skrive til ejeren af sitet, for det kommer der ikke til at ske noget ved. Hvis noget så hopper jeg jo så bare selv af sitet, hvis jeg ikke bryder mig om lugten i bageriet.

Anmeld Citér

28. juli 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Panther skriver:

Ofte handler det jo også om forskellige meninger, jeg synes der skal være plads til at have forskellige meninger og man må også have en vist afstand til et debatfora, det er kun noget af historien man får herinde, så selvom nogen skulle skrive hårdt til en anden, er det jo kun udfra hvad person skriver og ikke hvem personen er , det er der jo ingen som ved, så tænker ikke der er nogen som ligger og græder hele natten fordi der bliver skrevet noget i en debat, hvis man er, skal man nok holde sig fra debatter

Anmeld Citér

28. juli 2024

Panther skriver:

Nej, det påstår jeg heller ikke, at jeg gør - netop derfor skriver jeg det offentligt. Men man kunne da fx overveje at bede folk om at undskylde, hvis de har overtrådt retningslinjerne, så det er tydeligt, at man skal stå til ansvar for, hvad man skriver på sitet. Du vil fx godt tage en diskussion offentligt i tråden med mig - der kunne du jo også bare have skrevet privat.

Jeg har i øvrigt ikke ment, at du personligt bør være på 24/7, eller at du personligt har lavet en fejl. Synes jeg, at Baby-sitet slipper billigt fra det ansvar, det er at have en offentlig platform ved at have (én?) frivillig moderator? Ja! Men nej, jeg har ikke behov for at skrive til ejeren af sitet, for det kommer der ikke til at ske noget ved. Hvis noget så hopper jeg jo så bare selv af sitet, hvis jeg ikke bryder mig om lugten i bageriet.

Jeg diskutere kun med dig offentlig- fordi du " brokkede" dig her i tråden.

Så svarede jeg dig.

Du kunne jo også skrive til mig privat. 

Og er der mere du har lyst til at skrive til mig - synes jeg vi skal fortsætte privat .

Anmeld Citér

28. juli 2024

Fortvivlet

Panther skriver:

En undskyldning? Går vi i børnehave nu ?

Fordi folk har forskellige meninger, skal en moderator da ikke være dommer, men blot lige en "pas lige på tonen" besked hvis det kammer over. 

Personen har efter min mening ikke skrevet noget som personen skal undskylde over for. Jeg sad personligt selv og tænkte det som blev skrevet, dog skrev jeg det ikke. Men kunne sagtens have gjort det. Det hedder en debat, der er ingen som har sagt man skal nå til enighed

Anmeld Citér

28. juli 2024

Panther

Fortvivlet skriver:

En undskyldning? Går vi i børnehave nu ?

Fordi folk har forskellige meninger, skal en moderator da ikke være dommer, men blot lige en "pas lige på tonen" besked hvis det kammer over. 

Personen har efter min mening ikke skrevet noget som personen skal undskylde over for. Jeg sad personligt selv og tænkte det som blev skrevet, dog skrev jeg det ikke. Men kunne sagtens have gjort det. Det hedder en debat, der er ingen som har sagt man skal nå til enighed

Du synes simpelthen kun at det bør være børnehavebørn, der undskylder for deres opførsel? Tja, der er vi så uenige. Jeg sætter en dyd i at kunne undskylde, hvis jeg opfører mig uordentligt.

Ikke at kunne klare en debat er derimod sådan en som dig, som holder op med at svare, når du kommer til kort. Det handler ikke om at være uenige at skrive, at et barn ikke bør være i en mors varetægt, og at barnet lider under at være uelsket af sin mor.

Men hvis det er en del af debatformen, at vi skal være helt ærlige og uden filter, så synes jeg ikke, at du er særlig spændende at diskutere med, fordi du ikke virker særlig intelligent - ej heller emotionelt.

Anmeld Citér

28. juli 2024

Fortvivlet

Panther skriver:

Du synes simpelthen kun at det bør være børnehavebørn, der undskylder for deres opførsel? Tja, der er vi så uenige. Jeg sætter en dyd i at kunne undskylde, hvis jeg opfører mig uordentligt.

Ikke at kunne klare en debat er derimod sådan en som dig, som holder op med at svare, når du kommer til kort. Det handler ikke om at være uenige at skrive, at et barn ikke bør være i en mors varetægt, og at barnet lider under at være uelsket af sin mor.

Men hvis det er en del af debatformen, at vi skal være helt ærlige og uden filter, så synes jeg ikke, at du er særlig spændende at diskutere med, fordi du ikke virker særlig intelligent - ej heller emotionelt.

Kommer til kort ? Øh hvor i alverden er jeg kommet til kort henne ?

Jeg stopper med at svarer hvis jeg ikke gider at diskuterer eller hvis der ikke er noget at svarer på.? 

Det er ikke en eller anden slåskamp vi har gang i hvor man skal slå igen, ellers har man tabt?

Det lyder som en barnlig holdning du har , men det svarer jo også meget godt til at du vil have en dommer og en som skal sige undskyld for ja det er da at synke ned på børnehavenivea.

Selvfølgelig skal man kunne sige undskyld, hvis det er relevant (hvad det ikke er her), men der er sku da ikke et voksent menneske som skal sige til et andet voksent menneske at det der, det kræver simpelthen en undskyldning, come on, det er sku for barnligt

Og ja det er så nok min mening om dig, ligesåvel som du har en mening om mig, fred være med det

Anmeld Citér

28. juli 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Panther skriver:

Jeg er enig med dig i, at der ikke burde være skrevet det til Godkarma.. Men jeg synes til gengæld at Godkarma var ligeså grov som Tip, da Godkarma skriver dette her: "I sidste ende, så vælger du et foster frem for din mand. Det siger lidt om jeres forhold, at du er villig til at gennemfører uden din mands accept.".. 

Det er virkelig ikke i orden at skrive sådan noget til en person, der er i dyb sorg og krise!! 

Så Godkarma er ikke bedre end Tip, vil jeg mene, og så burde Godkarma også undskylde til TS

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.