Panther skriver:
Du synes simpelthen kun at det bør være børnehavebørn, der undskylder for deres opførsel? Tja, der er vi så uenige. Jeg sætter en dyd i at kunne undskylde, hvis jeg opfører mig uordentligt.
Ikke at kunne klare en debat er derimod sådan en som dig, som holder op med at svare, når du kommer til kort. Det handler ikke om at være uenige at skrive, at et barn ikke bør være i en mors varetægt, og at barnet lider under at være uelsket af sin mor.
Men hvis det er en del af debatformen, at vi skal være helt ærlige og uden filter, så synes jeg ikke, at du er særlig spændende at diskutere med, fordi du ikke virker særlig intelligent - ej heller emotionelt.
Kommer til kort ? Øh hvor i alverden er jeg kommet til kort henne ?
Jeg stopper med at svarer hvis jeg ikke gider at diskuterer eller hvis der ikke er noget at svarer på.?
Det er ikke en eller anden slåskamp vi har gang i hvor man skal slå igen, ellers har man tabt?
Det lyder som en barnlig holdning du har , men det svarer jo også meget godt til at du vil have en dommer og en som skal sige undskyld for ja det er da at synke ned på børnehavenivea.
Selvfølgelig skal man kunne sige undskyld, hvis det er relevant (hvad det ikke er her), men der er sku da ikke et voksent menneske som skal sige til et andet voksent menneske at det der, det kræver simpelthen en undskyldning, come on, det er sku for barnligt 
Og ja det er så nok min mening om dig, ligesåvel som du har en mening om mig, fred være med det