Testtråd april og maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Love Angel skriver:

Øv hvor træls. Der er ikke noget der mere skuffende end en negativ test, når man er i PB. 
Ved det svært men prøv at værre tålmodig, måske næste månede. Og husk i har kun prøvet i 5 måneder. For næste månede for dig

Nej så træls.

Ja 5 måneder siden abort. Men 10 måneder i alt. Men jeg forsøger at være tålmodig. Nr. 1 tog jo tre graviditer og 13 måneder, så har prøvet det før.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Sommersol2021 skriver:

Blank test til mig i dag og forventer mens i morgen Det er en noget langsommelig proces det her synes jeg efterhånden.

Er ked af at testen var blank! Er mens kommet idag, eller er der endnu lidt håb?

Anmeld Citér

10. april 2024

Sommersol2021

Er ked af at testen var blank! Er mens kommet idag, eller er der endnu lidt håb?

Den er kommet, men det passer mig fint. Så det da i det mindste på slaget og videre i næste cyklus

Anmeld Citér

11. april 2024

Lambi90

Sommersol2021 skriver:

Den er kommet, men det passer mig fint. Så det da i det mindste på slaget og videre i næste cyklus

Kan godt sætte mig ind i, at der er noget rart ved, at den trods alt ikke er forsinket eller andet  

For næste cyklus

Anmeld Citér

11. april 2024

Lambi90

Jeg er SÅ utålmodig

Jeg tog simpelthen en test her til morgen, ca. 2+2 hvis jeg er noget. Synes der var gået så længe. Jeg regnede først efter da den jo selvfølgelig viste negativ Gæt lige om der kommer til at ryge nogle tests i processen herhjemme

Anmeld Citér

11. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Nej så træls.

Ja 5 måneder siden abort. Men 10 måneder i alt. Men jeg forsøger at være tålmodig. Nr. 1 tog jo tre graviditer og 13 måneder, så har prøvet det før.

Årh ked af det tar så længe. Og ja når man kæmper længe så det svært at være tålmodig. Det er hårdt at være i PB når det tar så længe. Vi herhjemme også igang med nr 11 cyklus

Anmeld Citér

11. april 2024

Sommersol2021

Love Angel skriver:

Årh ked af det tar så længe. Og ja når man kæmper længe så det svært at være tålmodig. Det er hårdt at være i PB når det tar så længe. Vi herhjemme også igang med nr 11 cyklus

Pfff, håber den er der for os begge snart

Anmeld Citér

11. april 2024

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Pfff, håber den er der for os begge snart

JegOgså for os begge

Anmeld Citér

14. april 2024

Love Angel

Mor til 4

Nogle der skal teste i den kommende uge?

Anmeld Citér

14. april 2024

Lambi90

Nogle der skal teste i den kommende uge?

Egentlig først tirsdag ugen efter, men mit utålmodige sind har allerede taget et par tests (negative selvfølgelig). Jeg testede positiv 3+6 i første graviditet og 3+1 i sidste, så jeg prøver at vente med at teste mere til hvertfald onsdag I denne uge

hvornår tester du?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.