Testtråd april og maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

32.707 visninger
165 svar
35 synes godt om
1. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Halløj de damer

ja endnu en testtråd, til os der ikke har opnået graviditet endnu.  

Jeg har fundet ud af for få uger siden at den her månede vi prøver, er vores prøve månede nr 11. Troede før at det er  sidste månede hvor vi gik ind i 12 prøve månede. Men der tog jeg fejl og fandt ud af at sidste månede var vores 10 prøve månede og her i den her månede er vores 11 månede.  Utrolig så meget man fukusere på at blive gravid, så mister man helt overblikket over alt ting 

når men ja vi er nu på 11 cyklus, og jeg begynder at teste for ægløsning her på dag 11 i min cyklus. 

nogle der vil være med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Love Angel skriver:

Halløj de damer

ja endnu en testtråd, til os der ikke har opnået graviditet endnu.  

Jeg har fundet ud af for få uger siden at den her månede vi prøver, er vores prøve månede nr 11. Troede før at det er  sidste månede hvor vi gik ind i 12 prøve månede. Men der tog jeg fejl og fandt ud af at sidste månede var vores 10 prøve månede og her i den her månede er vores 11 månede.  Utrolig så meget man fukusere på at blive gravid, så mister man helt overblikket over alt ting 

når men ja vi er nu på 11 cyklus, og jeg begynder at teste for ægløsning her på dag 11 i min cyklus. 

nogle der vil være med

Hej 

vi har prøvet nu i 2 måneder og sætter det på pause nu.

vi er desværre ikke lykkes med projekt barn nr 2, jeg var optimistisk og troede på at det gå/være nemmer nu hvor det lykkes sidste gang men nej.

jeg tænker at tag fat i lægen, for lige siden vi gik igang med projekt baby nr 2 har jeg fået nogle voldsomme jage/stikkende smerte i Venstre side. 

lider stadig af efterfødselskomplikationer i form af muskel spændinger, arvæv og ekstrem sensitivitet der ned.

Men planen er vi prøver igen til sommer, men jeg synes det er svært, når ens venner bare lykkes på først forsøg. 

Anmeld Citér

1. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mcr skriver:

Hej 

vi har prøvet nu i 2 måneder og sætter det på pause nu.

vi er desværre ikke lykkes med projekt barn nr 2, jeg var optimistisk og troede på at det gå/være nemmer nu hvor det lykkes sidste gang men nej.

jeg tænker at tag fat i lægen, for lige siden vi gik igang med projekt baby nr 2 har jeg fået nogle voldsomme jage/stikkende smerte i Venstre side. 

lider stadig af efterfødselskomplikationer i form af muskel spændinger, arvæv og ekstrem sensitivitet der ned.

Men planen er vi prøver igen til sommer, men jeg synes det er svært, når ens venner bare lykkes på først forsøg. 

Det jeg ked af at høre. Og god ide og søg læge. 
Og ja det hårdt når nu dine venner har nemt ved det. Håber til sommer når i går igang igen, at det så vil se hurtigt 

Anmeld Citér

1. april 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg er også med igeeeen. Vi har prøvet på nr. 2 siden juli hvor jeg startede med en meget bøvlet SA og er nu på 5. cyklus efter tabet. Vi prøver denne måned og måske næste. Derefter holder vi måske et par måneders pause. 

Jeg skal teste 9. april Babystøv til alle 

Anmeld Citér

2. april 2024

Anonymemig

Profilbillede for Anonymemig

Jeg er også med vi har smed prævention og har har prøvet at få nummer to lidt loose og on/off i et års tid (mest off, pga. forskellige ting - life happenend!). Men vi har også prøvet i en periode tidligere. Håber meget, det lykkes med en mere dedikeret og planlagt indsats. Min datter er 6 år nu, og vil meget gerne give hende en lillesøster eller lillebror inden alt for længe.

Jeg fik aldrig en positiv ÆL-test, men regner med, den har ligget mellem torsdag og søndag i påsken. Vi hyggede fredag og mandag, så håber på bid denne gang. ����

Jeg begynder nok at teste allerede på fredag (ca. 3+0), bl.a. fordi jeg har et vin-arrangement på lørdag - men også fordi jeg bare ikke kan lade være. Jeg er det vildeste testmonster, og derfor har jeg også haft brug for en pause fra baby.dk for at fokusere på andre ting. Men nu er jeg altså tilbage og glæder mig sådan til at følge jer 

Anmeld Citér

2. april 2024

Junia

Jeg er også med igen (desværre ). Vi er i cyklus 6 nu, og jeg havde positiv ægløsningstest idag

Anmeld Citér

3. april 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg vil også gerne følge med

Jeg tror at jeg har ÆL i næste uge, og der er min mand naturligvis ikke hjemme. Men skulle den komme før eller efter, så tester jeg med

Anmeld Citér

5. april 2024

Lambi90

Jeg havde egentlig sagt at jeg ikke ville teste for ÆL fordi jeg sidste cyklus testede positiv lige før min mens, men ja, så står vi alligevel her

Jeg ved godt, at det er 2 forskellige tests (og at den ikke er positiv), men er det ikke lidt vildt at der kan være så stor forskel, at den var HELT blank igår og idag nærmer sig positiv? Kan jeg håbe på at ÆL måske alligevel sker inden så længe?

Anmeld Citér

5. april 2024

Lambi90

Nu med billede også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. april 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Ej hvor skørt. Jeg vil da også tro din æl er lige om hjørnet ud fra den tydelige test.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.