Testtråd april og maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2024

Junia

Kis92 skriver:

Tak. Det er noget værre lort.. og jeg synes det er så svært at være i. Jeg kan intet gøre for at ændre situationen og det var slet ikke sådan jeg ønskede at det skulle være

Nej, det er der ingen der ønsker når de går og glæder sig. Håber du kan snakke med din partner om det, eller har gode veninder der bare kan lytte og rumme de svære følelser. 
Varme tanker til dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Kis92 skriver:

Dejligt at du har fået en datter imellem Jeg har en søn fra efteråret 2021, som kom helt af sig selv

Dejligt at vide at jeg ikke er alene med den tanke. Jeg har det virkelig sådan lige nu, at en ny graviditet er = udredning Det er ikke den fedeste følelse. Hver graviditet sætter mit liv i stå, og efter hver abort er jeg kommet endnu længere bagefter

Dejligt du også har et barn. Så kan det jo lykkes! Det er i hvert fald det, jeg holder modet oppe med. Jeg fik ét barn til verden, det kan lykkes iden.

Anmeld Citér

8. april 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Noooo … jeg tog en test mere til morgen, og denne gang er jeg ikke i tvivl, teststregen kom frem før farven overhovedet var kommet til kontrolstregen.

Min kæreste er kørt afsted og kommer først hjem i weekenden, så nu er der bare ventetid i håbet om, at det alligevel kan ske med de lodder i lotteriet der blev til i weekenden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. april 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Lambi90 skriver:

Noooo … jeg tog en test mere til morgen, og denne gang er jeg ikke i tvivl, teststregen kom frem før farven overhovedet var kommet til kontrolstregen.

Min kæreste er kørt afsted og kommer først hjem i weekenden, så nu er der bare ventetid i håbet om, at det alligevel kan ske med de lodder i lotteriet der blev til i weekenden

�� for at det lykkes ��

Anmeld Citér

8. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Det fedt, jeg for at det lykkedes denne månede

Anmeld Citér

8. april 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Junia skriver:

Nej, det er der ingen der ønsker når de går og glæder sig. Håber du kan snakke med din partner om det, eller har gode veninder der bare kan lytte og rumme de svære følelser. 
Varme tanker til dig

Jeg synes det er svært for når jeg er alene har jeg brug for nogle at snakke med, men når der så er nogle har jeg ikke lyst til at snakke om det... Tak for de varme tanker

Anmeld Citér

8. april 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Sommersol2021 skriver:

Dejligt du også har et barn. Så kan det jo lykkes! Det er i hvert fald det, jeg holder modet oppe med. Jeg fik ét barn til verden, det kan lykkes iden.

Jeg krydser fingre for os Tak for dine beskeder

Anmeld Citér

8. april 2024

Sommersol2021

Lambi90 skriver:

I har stadig ramt vinduet, hvis I var i gang i weekenden Krydser for jer! 

Anmeld Citér

9. april 2024

Sommersol2021

Blank test til mig i dag og forventer mens i morgen Det er en noget langsommelig proces det her synes jeg efterhånden.

Anmeld Citér

9. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Blank test til mig i dag og forventer mens i morgen Det er en noget langsommelig proces det her synes jeg efterhånden.

Øv hvor træls. Der er ikke noget der mere skuffende end en negativ test, når man er i PB. 
Ved det svært men prøv at værre tålmodig, måske næste månede. Og husk i har kun prøvet i 5 måneder. For næste månede for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.