Testtråd april og maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2024

Junia

Love Angel skriver:

Øv hvor træls. Men forhåbelig der ikke er noget alvorligt

Jeg tror det bedste det kan være er endometriose, og det er jo immervæk ikke særligt godt når man ønsker børn.

Tror så også det har spredt sig til andet i maven, hvis det er det. Vi må se hvad hun siger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2024

Junia

Lambi90 skriver:

Det var dog en træls besked at gå hjem med. Jeg håber du får en hurtig udredning, og at det ikke er noget alvorligt

Jeg tror det bedste det kan være er endometriose, og det er jo immervæk ikke særligt godt når man ønsker børn. Håber så alligevel hun melder at det er det og ikke noget langt værre.

Tror så også det har spredt sig til andet i maven, hvis det er det. Vi må se hvad hun siger

Anmeld Citér

17. april 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg venter stadig på hCG'en er ude af kroppen.. i går var den nede på 377, så der er er lang vej endnu I tirsdag i sidste uge var den på 819, jeg føler det går langsomt... Men på den gode side er jeg stort set stoppede med at bløde  

Jeg håber at der snart kommer nogle positive tests til jer

Anmeld Citér

17. april 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Junia skriver:

Jeg tror det bedste det kan være er endometriose, og det er jo immervæk ikke særligt godt når man ønsker børn. Håber så alligevel hun melder at det er det og ikke noget langt værre.

Det lyder nu heller ikke rart

Jeg synes stadig det er en træls og uvis besked at sendes hjem på, det må jeg bare sige

Anmeld Citér

17. april 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Jeg venter stadig på hCG'en er ude af kroppen.. i går var den nede på 377, så der er er lang vej endnu I tirsdag i sidste uge var den på 819, jeg føler det går langsomt... Men på den gode side er jeg stort set stoppede med at bløde  

Jeg håber at der snart kommer nogle positive tests til jer

Hvor langt var du nået i graviditeten? (hvis det er okay at jeg spørger)

Er virkelig ked af det du gennemgår lige nu og tidligere har.  Jeg håber ikke at en kommende graviditet bliver lig med udredning, men lig med barn

Anmeld Citér

17. april 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Hvor langt var du nået i graviditeten? (hvis det er okay at jeg spørger)

Er virkelig ked af det du gennemgår lige nu og tidligere har.  Jeg håber ikke at en kommende graviditet bliver lig med udredning, men lig med barn

Det er helt okay at du spørger Kun omkring uge 7, men fosteret var ikke ' alderssvarende', kun omkring 5mm. Så jeg synes godt at det måtte falde hurtigere...  

Som mine følelser om en kommende graviditet er nu, ønsker jeg at havde så lidt med det at gøre, så muligt. Så det giver mening. Ikke regne ud hvornår termin er, ikke bruger de forskellige apps, ikke finde termins gruppe på Facebook. Holde den på afstand til nakkefoldsscanningen, eller tidlig scanning. Jeg magter ikke flere terminsdato, som jeg skal gå imod uden en graviditet eller baby. Hvordan da det kommer til at være i virkeligheden ved jeg ikke, men det er sådan jeg har det lige nu.

Tak for din besked

Anmeld Citér

17. april 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Det er helt okay at du spørger Kun omkring uge 7, men fosteret var ikke ' alderssvarende', kun omkring 5mm. Så jeg synes godt at det måtte falde hurtigere...  

Som mine følelser om en kommende graviditet er nu, ønsker jeg at havde så lidt med det at gøre, så muligt. Så det giver mening. Ikke regne ud hvornår termin er, ikke bruger de forskellige apps, ikke finde termins gruppe på Facebook. Holde den på afstand til nakkefoldsscanningen, eller tidlig scanning. Jeg magter ikke flere terminsdato, som jeg skal gå imod uden en graviditet eller baby. Hvordan da det kommer til at være i virkeligheden ved jeg ikke, men det er sådan jeg har det lige nu.

Tak for din besked

Jeg har ingen forstand på, hvor hurtigt hcg bør falde igen. Men jeg synes det er barskt, at du er igennem det

Jeg kan sagtens forstå dine tanker om, ikke at have lyst til at regne datoer ud og de ting. Det gør bare så ondt når det ikke bliver alligevel

Jeg sender dug varme tanker, og ønsker for dig, at du ikke skal igennem det mere

Anmeld Citér

17. april 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

4+6 halvandet år tog det uden at planlægge sex eller tage æl teste meget positiv og stregerne kom med det samme kan desværre ikke sætte billede ind 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Imaong90 skriver:

4+6 halvandet år tog det uden at planlægge sex eller tage æl teste meget positiv og stregerne kom med det samme kan desværre ikke sætte billede ind 

Der er billede. Stort tillykke

Anmeld Citér

17. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Junia skriver:

Jeg tror det bedste det kan være er endometriose, og det er jo immervæk ikke særligt godt når man ønsker børn.

Hvor er det ubehagelig at få sådan en besked med hjem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.