Testtråd april og maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg har i denne uge aborterede for anden gang på et halvt år, så jeg er på en eller anden måde med igen Hvad og hvordan jeg har tænkt mig at gøre ved jeg ikke. Føler slet ikke at jeg vil kunne finde glæde ved en positiv test, samt vil blive ulykkelig over en negativ. Det hele er bare noget lort.

Min ønske tænkning er at blive gravid uden at vide det, og så opdage det omkring nakkefoldsscanning og at alt er godt. Men det kommer jo ikke til at ske. Men jeg kan ikke ikke overkomme at skulle de første uger igennem igen..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Nu med billede også

Hvor underligt. Men nu skal du teste 2 gange om dagen for ikke at misse en positiv test. Test igen senere og hvis ikke den er positiv så test igen 2 gange  imorgen.

jeg fik en smiley altså positiv test igår med en clearblue digital.  

Anmeld Citér

5. april 2024

Love Angel

Mor til 4
Kis92 skriver:

Jeg har i denne uge aborterede for anden gang på et halvt år, så jeg er på en eller anden måde med igen Hvad og hvordan jeg har tænkt mig at gøre ved jeg ikke. Føler slet ikke at jeg vil kunne finde glæde ved en positiv test, samt vil blive ulykkelig over en negativ. Det hele er bare noget lort.

Min ønske tænkning er at blive gravid uden at vide det, og så opdage det omkring nakkefoldsscanning og at alt er godt. Men det kommer jo ikke til at ske. Men jeg kan ikke ikke overkomme at skulle de første uger igennem igen..

Ked af dit tab håber du hurtigt bliver gravid igen

Anmeld Citér

5. april 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Love Angel skriver:

Hvor underligt. Men nu skal du teste 2 gange om dagen for ikke at misse en positiv test. Test igen senere og hvis ikke den er positiv så test igen 2 gange  imorgen.

jeg fik en smiley altså positiv test igår med en clearblue digital.  

Jeg synes det er skørt. Jeg testede tidlig morgen, hvor billedet er fra. Jeg testede så igen her for lidt siden, hvor den er mindre tydelig, så ja. Måske tester jeg lige igen inden sengetid og så ellers igen imorgen.

Uh, det er spændende. Håber denne cyklus bliver jeres

Anmeld Citér

5. april 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Kram til dig, er ked af at høre det du står i nu.

Anmeld Citér

5. april 2024

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Jeg synes det er skørt. Jeg testede tidlig morgen, hvor billedet er fra. Jeg testede så igen her for lidt siden, hvor den er mindre tydelig, så ja. Måske tester jeg lige igen inden sengetid og så ellers igen imorgen.

Uh, det er spændende. Håber denne cyklus bliver jeres

Er testen med en streg ikke fra imorges og testen med de 2 streger ikke fra lidt siden? 
Og de siger at det bedste at teste er mellem kl 10 og 20.

Og tusind tak, håber sådan også

Og håber også for jer alle herinde, at i også stå med en positiv test i denne månede

Anmeld Citér

5. april 2024

Lambi90

Love Angel skriver:

Er testen med en streg ikke fra imorges og testen med de 2 streger ikke fra lidt siden? 
Og de siger at det bedste at teste er mellem kl 10 og 20.

Og tusind tak, håber sådan også

Og håber også for jer alle herinde, at i også stå med en positiv test i denne månede

Nej den første er fra igår, og den nederste var fra imorges - jeg skrev bare først senere herinde.

jeg synes det begynder at murre nu, så jeg tror (håber) måske de får ret denne gang

Anmeld Citér

5. april 2024

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Nej den første er fra igår, og den nederste var fra imorges - jeg skrev bare først senere herinde.

jeg synes det begynder at murre nu, så jeg tror (håber) måske de får ret denne gang

Når okay. 
Og spændende, forhåbelig at der bliver gevinst denne månede

Anmeld Citér

5. april 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Kis92 skriver:

Det er jeg ked af at høre. Forstår dig fuldt ud. Jeg har mistet 3 gange. En positiv test for mig vil aldrig blive den der glæde, det er for nogle. Men der er jo ikke andet at gøre end at prøve igen. Benhårdt. 

Kram til dig. 

Anmeld Citér

6. april 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Sommersol2021 skriver:

Det er jeg ked af at høre. Forstår dig fuldt ud. Jeg har mistet 3 gange. En positiv test for mig vil aldrig blive den der glæde, det er for nogle. Men der er jo ikke andet at gøre end at prøve igen. Benhårdt. 

Kram til dig. 

Det er jeg ked af på dine vegne.  Hvis jeg må spørge: tre gange i træk eller har der været børn imellem? For har det været i træk, har du så været til udredning? Eller er du blevet undersøgt på nogen måder? Da jeg var hos lægen blev der bare sagt at 2 gange er indenfor normalen.. jeg har det lidt hårdt med at hvis der er noget galt som kan rettes på, så skal jeg igennem endnu en abort for at få hjælp. Mine aborter er gået til nogenlunde på samme tidspunkt, så det sætter lidt tænker på om der er en ubalance eller et eller andet der er grund til det.

Jeg krydser fingre for det snart er vores tur til en fuldbåren graviditet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.