Testtråd april og maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Lambi90 skriver:

Er der nogen herinde med erfaring med abblo testene? De skulle kunne måle fra 5 enheder.

den øverste har lagt for længe, men fordi der kom en streg, tog jeg en mere, og der kommer også en streg, inden for tid. Meeeeen jeg synes de er grå. Så er de kendt for skyggestreger?

Spændene Jeg har desværre ingen erfaring med de tests

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90
Lambi90 skriver:

Det lyder jo som tegn på, at en test vil vise positiv

Er ked af, at du har oplevet en bio. Det er ikke sjovt at nå at glæde sig, når det ikke bliver

Ja det lyder som gode tegn alle sammen. Men venter lige en dag eller to mere :-) 

har haft 4 bio og de børn jeg har er lavet med min eks mand i behandling grundet nedsat sædkvalitet. Så tanken om jeg kan helt naturligt og den bliver tænker jeg er for godt til at være sand 

Anmeld Citér

15. april 2024

Junia

Lambi90 skriver:

Er der nogen herinde med erfaring med abblo testene? De skulle kunne måle fra 5 enheder.

den øverste har lagt for længe, men fordi der kom en streg, tog jeg en mere, og der kommer også en streg, inden for tid. Meeeeen jeg synes de er grå. Så er de kendt for skyggestreger?

Ingen erfaring desværre (tror jeg, hvor er de købt?)

Umiddelbart er det kun den øverste der måske kunne ligne noget, synes jeg. Om det er en skyggestreg eller noget ægte er nok desværre umuligt at sige :-(

Anmeld Citér

15. april 2024

Junia

Her har jeg ingen symptomer, er på dag 28 og min test var negativ. 
Min tid hos gynækologen meldte at “noget ser forkert ud” ved scanning af mit underliv. Skal tilbage og udredes videre :-(

Tænker ikke der er bonus i denne måned og vi må påbegynde måned 7. Tror dog ærligtalt heller ikke på det kan ske naturligt mellem mig og nuværende partner, selvom det er sket naturligt for mig før (ingen levende børn) med anden partner. 

Anmeld Citér

16. april 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

4+5 såfremt jeg er gravid tager en test i morgen så tænker jeg at resultatet om det er det ene eller andet, at jeg kan regne med det. Havde ægløsning med smerter den 29. Marts vi havde sex den 28. Marts har de sidste to år stort set haft en regelmæssig mens på 28 dage så vil undre mig meget hvis testen ikke viser positiv 

Anmeld Citér

16. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Junia skriver:

Min tid hos gynækologen meldte at “noget ser forkert ud” ved scanning af mit underliv. Skal tilbage og udredes videre :-(

Tænker ikke der er bonus i denne måned og vi må påbegynde måned 7. Tror dog ærligtalt heller ikke på det kan ske naturligt mellem mig og nuværende partner, selvom det er sket naturligt for mig før (ingen levende børn) med anden partner. 

Øv hvor træls. Men forhåbelig der ikke er noget alvorligt

Anmeld Citér

16. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Imaong90 skriver:

4+5 såfremt jeg er gravid tager en test i morgen så tænker jeg at resultatet om det er det ene eller andet, at jeg kan regne med det. Havde ægløsning med smerter den 29. Marts vi havde sex den 28. Marts har de sidste to år stort set haft en regelmæssig mens på 28 dage så vil undre mig meget hvis testen ikke viser positiv 

Årh spændende jeg for dig giv os gerne en Update imorgen tidlig

Anmeld Citér

16. april 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Imaong90 skriver:

Ja det lyder som gode tegn alle sammen. Men venter lige en dag eller to mere :-) 

har haft 4 bio og de børn jeg har er lavet med min eks mand i behandling grundet nedsat sædkvalitet. Så tanken om jeg kan helt naturligt og den bliver tænker jeg er for godt til at være sand 

Årh puhha, kan godt følge at du måske kan have svært ved at håbe at det ikke sker igen. Men det håber jeg virkelig for dig, og er spændt på hvad testen imorgen viser

Anmeld Citér

16. april 2024

Lambi90

Junia skriver:

Det var dog en træls besked at gå hjem med. Jeg håber du får en hurtig udredning, og at det ikke er noget alvorligt

Anmeld Citér

16. april 2024

Lambi90

En lille opdatering herfra er, at Alm test viser negativ - som forventet.

Jeg er også kun 3+1 idag, så der er håb endnu

Jeg oplever massiv murren, og det kan jo betyde både det ene og det andet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.