Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kis92 skriver: Det er jeg ked af på dine vegne. Hvis jeg må spørge: tre gange i træk eller har der været børn imellem? For har det været i træk, har du så været til udredning? Eller er du blevet undersøgt på nogen måder? Da jeg var hos lægen blev der bare sagt at 2 gange er indenfor normalen.. jeg har det lidt hårdt med at hvis der er noget galt som kan rettes på, så skal jeg igennem endnu en abort for at få hjælp. Mine aborter er gået til nogenlunde på samme tidspunkt, så det sætter lidt tænker på om der er en ubalance eller et eller andet der er grund til det. Jeg krydser fingre for det snart er vores tur til en fuldbåren graviditet
Det er jeg ked af på dine vegne. Hvis jeg må spørge: tre gange i træk eller har der været børn imellem? For har det været i træk, har du så været til udredning? Eller er du blevet undersøgt på nogen måder? Da jeg var hos lægen blev der bare sagt at 2 gange er indenfor normalen.. jeg har det lidt hårdt med at hvis der er noget galt som kan rettes på, så skal jeg igennem endnu en abort for at få hjælp. Mine aborter er gået til nogenlunde på samme tidspunkt, så det sætter lidt tænker på om der er en ubalance eller et eller andet der er grund til det.
Jeg krydser fingre for det snart er vores tur til en fuldbåren graviditet
Der er netop et barn imellem mine aborter, så derfor har jeg ikke fået udredning og er ikke berettiget til noget hjælp Jeg havde først en MA uge 10 en bio uge 5, så min datter og efterfølgende en SA/MA hvor vi kunne se hjerteblinket var for langsomt uge i uge 8. Så der er ikke rigtig noget mønster i mine tab. Så du har ingen børn endnu? Forstår virkelig gode din tanke med at skulle igennem endnu en abort for at få hjælp. Da jeg blev gravid 3. gang (med min datter) var jeg pessimistisk og tænkte den positive test bare var min billet til udredning. Sådan gik det jo heldigvis ikke
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh, der er mange tab i denne gruppe
Jeg håber sådan at vi alle skal opleve medgang, og den gave det er, når det hele lykkedes
Sommersol2021 skriver: Der er netop et barn imellem mine aborter, så derfor har jeg ikke fået udredning og er ikke berettiget til noget hjælp Jeg havde først en MA uge 10 en bio uge 5, så min datter og efterfølgende en SA/MA hvor vi kunne se hjerteblinket var for langsomt uge i uge 8. Så der er ikke rigtig noget mønster i mine tab. Så du har ingen børn endnu? Forstår virkelig gode din tanke med at skulle igennem endnu en abort for at få hjælp. Da jeg blev gravid 3. gang (med min datter) var jeg pessimistisk og tænkte den positive test bare var min billet til udredning. Sådan gik det jo heldigvis ikke
Dejligt at du har fået en datter imellem Jeg har en søn fra efteråret 2021, som kom helt af sig selv
Dejligt at vide at jeg ikke er alene med den tanke. Jeg har det virkelig sådan lige nu, at en ny graviditet er = udredning Det er ikke den fedeste følelse. Hver graviditet sætter mit liv i stå, og efter hver abort er jeg kommet endnu længere bagefter
Her ser dagens test sådan ud, håber at den bliver positiv idag, da min mand rejser med job på mandag
Lambi90 skriver: Her ser dagens test sådan ud, håber at den bliver positiv idag, da min mand rejser med job på mandag
Den bliver da mere og mere rød Og heldigvis kan sæd jo også overleve noget tid. Så i gang med at hygge jer
Er helt enig med kis92. det ikke umuligt at den bliver positiv senere idag. Hyg nogle gange i løbet af weekenden her.
Tror i ikke den er der nu ?
Ja jeg har taget to
Lambi90 skriver: Tror i ikke den er der nu ? Ja jeg har taget to
Den er der i hvert fald nu.
Kis92 skriver: Jeg har i denne uge aborterede for anden gang på et halvt år, så jeg er på en eller anden måde med igen Hvad og hvordan jeg har tænkt mig at gøre ved jeg ikke. Føler slet ikke at jeg vil kunne finde glæde ved en positiv test, samt vil blive ulykkelig over en negativ. Det hele er bare noget lort. Min ønske tænkning er at blive gravid uden at vide det, og så opdage det omkring nakkefoldsscanning og at alt er godt. Men det kommer jo ikke til at ske. Men jeg kan ikke ikke overkomme at skulle de første uger igennem igen..
Jeg har i denne uge aborterede for anden gang på et halvt år, så jeg er på en eller anden måde med igen Hvad og hvordan jeg har tænkt mig at gøre ved jeg ikke. Føler slet ikke at jeg vil kunne finde glæde ved en positiv test, samt vil blive ulykkelig over en negativ. Det hele er bare noget lort.
Min ønske tænkning er at blive gravid uden at vide det, og så opdage det omkring nakkefoldsscanning og at alt er godt. Men det kommer jo ikke til at ske. Men jeg kan ikke ikke overkomme at skulle de første uger igennem igen..
Det gør mig så ondt at høre. Føler med dig :-(
Junia skriver: Det gør mig så ondt at høre. Føler med dig :-(
Tak. Det er noget værre lort.. og jeg synes det er så svært at være i. Jeg kan intet gøre for at ændre situationen og det var slet ikke sådan jeg ønskede at det skulle være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128